GAMBAR KAHWIN JEP SEPAHTU DAN SARIYANTI

4:54 PTG


GAMBAR KAHWIN JEP SEPAHTU DAN SARIYANTI| Terkejut baca dalam facebook tadi. Sari Yanti selamat diijabkabulkan dengan Jep Sepahtu. Bila masa diorang ni bercinta. Seingat El dulu si jep ni ada makwe kut ntahlah maybe gosip je tu ek. Dah jodoh kan. Tapi memang nampak sepadanlah diorang ni. 
 





 Tahniah diucapkan kepada pasangan Jep Sepahtu dan juga Sari Yanti yang selamat diijabkabul pada hari ini 25 Februari 2017.

Jep sebelum ini telah pun memberi bayangan dengan jelas bahawa dia selesa berkawan dengan Sari Yanti malah perkara yang sama turut diakui oleh pelakon wanita berkenaan sebelum ini. Bagaimanapun pasangan ini tidak gemar menggembar gemburkan kisah cinta meraka. 
  



Akhirnya, pasangan ini telah pun melangsungkan pernikahan pada hari ini di Dewan Mercu Mustapha Kamal sekitar 11.50 pagi tadi yang diakadkan oleh bapa pengantin perempuan, Dato’ Mohamad Nazar. Menurut BH Online, acara tersebut diadakan secara tertutup malah pihak media turut dihalang masuk. Kredit ohbulan



 

 
Semoga bahagia hingga ke jannah amin

You Might Also Like

9 uols awesome

  1. Congratulation to the newly wed...

    BalasPadam
  2. comel sgt mempelai ni..
    alhamdulillah dipermudahkan buat mereka ..
    smoga jodoh ni berkekalan hingga ke akhirat..aamin

    BalasPadam
  3. Comel lah diorang. Senyap senyap je nak kahwin. Hehehe

    BalasPadam
  4. tahniah buat mereka..suka tengok sari yanti yang cantik tu

    BalasPadam
  5. tahniah jep, semoga berbahagia

    BalasPadam
  6. akhirnya kawin jugak dorg.. ^^,

    BalasPadam
  7. Semoga bahagia hingga ke jannah amin

    BalasPadam
  8. sari yanti tu cantik sangat kan. Macam anak dara walaupun anak dah 2 orang.

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah semoga jodoh mereka kekal bahagia..

    BalasPadam