WW FRIENDSHIP #PROJEKBLOGGERUTARA

4:19 PTG

FRIENDSHIP is
Sharing openly, 
Laughing often, 
Trusting always and 
Caring deeply







Place: Pool Park Avenue Hotel Sungai Petani, Kedah
Team: Projek Blogger Utara (Girl Power) 
Date: 7/1/17

Walau macam2 perangai..tapi hadap jelah kan haha

p/s: weii bila nak wat mcm ni lagi..haha 
kurang lg 4 orang gegel hihi 

You Might Also Like

13 uols awesome

  1. Wahh gathering sambil buat photoshoot ke ni. Heheh

    BalasPadam
  2. macammm laaa muat semua muka kak el oiii kalau selfie

    BalasPadam
  3. lepas ni bolehlah meetup geng PBU bila kami ke utara nanti kan..nk rasa pau cendawan

    BalasPadam
  4. terharu... sat nak duduk kat bucu dinding.. jumpa esok ~

    BalasPadam
  5. Best2.. ceria sgt2.. tak dpt bayangkan klu CP pun join bergambar sama2 semua mcm tu.. jeles hahahaa :D :D

    BalasPadam
  6. kah3...otak semenet smua. x peduli org dok tgk kt pool tu boleh dok baring sakan tgkp gmbr...hahahaha

    BalasPadam