10 TENTANG SABUN EUMORA YANG PATUT ANDA KETAHUI

12:17 PTG


10 TENTANG SABUN EUMORA YANG PATUT ANDA KETAHUI



SABUN EUMORA adalah SABUN KECANTIKAN yang begitu unik dan diperbuat dari bahan yang bermutu tinggi, sesuai untuk semua jenis kulit, boleh digunakan oleh lelaki dan wanita untuk kegunaan harian. 
 

 
 Sabun EUMORA merupakan sabun ALL IN ONE. Membantu wajah anda bertambah cantik dan berseri. EUMORA adalah 100% semulajadi diimport dari negara Eropah. Eumora mendapat pengesahan HALAL dan ujian makmal mengesahkan tiada sebarang bahan kimia (Heavy Metal toxicity test).

Hanya 3 minit untuk merasa perubahannya. 30 minit wajah anda akan bertambah cantik dan berseri.



BAHAN-BAHAN YANG DIGUNAKAN

1) Moor telah digunakan untuk kesejahteraan untuk sekurang-kurangnya 2,000 tahun. Orang-orang Rom berharga ia untuk kesihatan dan kualiti kekuatan menggalakkan, walaupun Cleopatra adalah terkenal telah terlibat dalam Moor sebagai sebahagian daripada regimen kecantikannya. Moor terbukti sepanjang abad. Tebal dan bau hitam tanah liat .Asli yang kaya dengan nutrien tanah liat organik dari Eropah. Tiada unsur tiruan. Kelimpahan semulajadi antiseptik, minyak pati, dan lipid yang berlaku secara semula jadi. Ratusan herba, bahan organik, unsur surih, tumbuh-tumbuhan dan ekstrak semula jadi bunga bergabung untuk menghasilkan tanah liat bebas bau ini.

2. Hydration MicroAlgae Factor
Tercipta melalui proses nanotechnology yang membantu proses penyerapannya lebih cepat ke dalam kulit. Berkeupayaan untuk membaikpulih sel-sel kulit mati, meresap pantas ke dalam epidermis dan melakukan pembersihan (detoxification) secara menyeluruh. Sebatian ini juga kaya dengan antioksida, vitamin & mineral dari Eropah untuk mengembalikan keremajaan, awet muda, segar dan menyembuhkan kulit.

Selain itu, Hma juga kaya dengan vitamin B1, B2, B12 dan niasin yang dapat membantu meningkatkan ketahanan kulit. Dengan kesesuaianya pada kulit, ia tidak akan menyebabkan radang pada kulit dan membantu melembabkan semua jenis kulit.
 

 
10 TENTANG SABUN EUMORA YANG PATUT ANDA KETAHUI


1. Adakah Eumora Bar Muka sesuai untuk semua jenis kulit?
 The Eumora bar muka mempunyai satu formula mengimbangi kulit yang berfungsi pada kulit berminyak, kulit kering, dan kulit sensitif; di kedua-dua kulit cerah dan gelap. Ini dicapai melalui HMA dan Moor bekerja bersama-sama untuk menyahtoksik dan memulihkan melembapkan kulit dan keseimbangan pH; untuk membawa kembali seri semula jadi dan cahaya kulit yang sihat.

2. Adakah terdapat sebarang kandungan berbahaya dalam produk?

 Tidak Semua produk ESABEE dibangunkan untuk menjadi berkesan, selamat dan lembut untuk kulit kita dan mesra kepada alam sekitar. Kedua-dua NMA, pemakanan faktor mikroalga dan HMA, penghidratan faktor mikroalga adalah bahan-bahan proprietari kuat berasal dari produk semula jadi untuk membantu menyuburkan dan melindungi badan kita terhadap tekanan gaya hidup moden.

3. Sekiranya saya menggunakan pelembap selepas menggunakan Eumora Bar?

 Ya, kami mencadangkan bar Eumora yang digunakan dengan pelembap lembut, sebaik-baiknya dirumuskan dengan bahan-bahan semula jadi seperti muka / kulit sedang menjalani detox dan proses melalui pembersihan tetap dengan Eumora.

4. Adakah terdapat sebarang kesan selepas menggunakan bar?

 Penggubalan dan pH keseimbangan lembut Eumora direka untuk mengurangkan semua kesan selepas kulit. Walau bagaimanapun kerana mungkin keadaan toksik yang sedia ada dan sensitiviti kulit yang disebabkan oleh pendedahan berlebihan kepada exfoliants kukuh dalam sesetengah individu, tindakan detoksifikasi daripada HMA dan moor mungkin menyebabkan "krisis penyembuhan". Sila hubungi pengedar atau pejabat kami untuk mendapatkan penjelasan lanjut.

5. Bolehkah saya meninggalkan berbuih pada kulit atau muka saya lebih dari 3 minit?

 Jumlah berbuih dan berapa lama anda boleh meninggalkan pada pilihan dari kulit ke kulit, arahan pada kotak adalah panduan asas untuk membolehkan kebanyakan pengguna untuk mengalami kesan yang unik menggunakan Eumora. Walau bagaimanapun meninggalkan apa-apa lagi, boleh menyebabkan sedikit peningkatan dalam kesan terapeutik. Walau bagaimanapun kerana kulit adalah organ pernafasan secara langsung, apa-apa kesan terapeutik akhirnya akan terlawan oleh keperluan kulit untuk bernafas.

6. Apakah Healing Crisis?

 "Krisis Penyembuhan" adalah kesan-kesan yang boleh dilihat awal proses detoksifikasi yang dialami oleh minoriti yang sangat kecil, kerana organ kulit mengusir toksin yang mungkin telah terkumpul di bawah kulit dari masa ke masa. Contoh yang paling biasa setempat kekeringan, gatal, kemerahan, mengelupas atau jerawat yang secara beransur-ansur akan hilang sebagai menyembuhkan organ kulit anda dan adalah satu tanda pasti bahawa Eumora bekerja.

7. Berapa lamakah Krisis Penyembuhan bertahan?

 Ia berbeza dari seorang ke seorang bergantung kepada keadaan semasa kulit. Ia boleh terdiri daripada beberapa hari untuk beberapa minggu. Ia akhirnya akan menyebabkan pandangan yang lebih berseri dan muda!

8. Adakah apa-apa yang boleh saya lakukan untuk membantu dengan gejala "Krisis Penyembuhan"?

 Anda boleh menggunakan pelembap lembut (Sebaik-baiknya dirumuskan dengan bahan-bahan semula jadi) jika kulit anda sedang mengalami kekeringan. Bagi gejala-gejala lain, ia mungkin disebabkan oleh produk (Cosmetics, dan lain-lain) yang anda telah gunakan. Berhenti menggunakan semua produk itu dan memantau gejala.

9. Apakah perbezaan di antara SLS & Disodium Lauryl Sulfosuccinate?

Mereka semua surfaktan dengan nama-nama yang berbunyi serupa yang berkelakuan agak berbeza. Disodium Lauryl Sulfosuccinate (DLS) adalah salah satu daripada surfaktan gentlest yang membantu menghilangkan kotoran permukaan dengan melemahkan ikatan antara zarah kotoran dan kulit. Berbanding dengan ALS lebih biasa dan lebih murah / SLS / SLES yang biasanya menghasilkan berbuih yang kaya dengan mudah, DLS mudah dibezakan kerana ia cenderung untuk menghasilkan buih yang lebih nipis manakala pembersihan sama dengan baik.

10. Mengapa formulasi Eumora yang begitu berkesan?

 Eumora dirumuskan dengan bahan-bahan aktif yang diperolehi daripada mikroalga dan moor diimport dari pelbagai bahagian Eropah. Ia kemudian dikeluarkan di GMP kemudahan diperakui di Asia Tenggara mengikut formulasi rahsia yang bekerja untuk pelbagai jenis kulit dan menakjubkan untuk pelbagai iklim!

BAGAIMANA IA BERKESAN UNTUK KULIT MUKA

1) pH balance: 5.5
2) Bio-Available: Bertindak balas cepat, bahan-bahan aktif yang hadir adalah dalam koloid (lekat bentuk) dan sangat kecil untuk mudah diserap oleh sistem kulit.
3) Antiseptik: menghalang jangkitan dan pertumbuhan bakteria yang menyebabkan penyakit
4) Anti-Radang: mengurangkan keradangan dan bengkak (cth jerawat)





KELEBIHAN SABUN EUMORA 
  • Mengecilkan pori-pori
  • Mengawal blackheads dan whiteheads
  • Mengawal keseimbangan pH pada kulit
  • Mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif
  • Mengurangkan kesan parut pada kulit
  • Mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat
  • Mampu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah
  • Membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks dan kesan selulit.
  • Kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation
  • Kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri
  • Meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal, sihat dan berseri
  • Sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak
  • Mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line
  • Bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala
  • Melembutkan rambut dan menyihatkannnya
  • Mengurangkan kedut muka, facelift up, eyebag, dark circles, jeragat dan pigmentasi
  • Menegangkan muka dan berseri-seri
  • Menjadi syampu utk menjadikan rambut lebih sihat, berkilat dan lembut
  • Nyahtoksin
  • Pembentukan semula colagen
  • Anti penuaan
  • Tidak perlu lagi menggunakan whitener, cleanser, toner, masker dan lain-lain

CARA PENGGUNAAN

1. Bersihkan tangan sebelum guna, gosokkan pada tapak tangan untuk keluarkan buih. Ambil buih dan letakkan di kawasan bermasalah seperti jeragat, parut, kedut dan liang roma yang besar sambil gosok perlahan-lahan secara bulatan hingga meresap kedalam kulit. Kemudian basahkan tangan, gosok lagi hingga keluar buih dan gosok ke seluruh bahagian muka. Untuk pertama kali guna, massage muka sehingga buih menyerap ke dalam kulit tetapi untuk seterusnya, hanya gosokkan buih ke seluruh muka sahaja
2. Kemudian biarkan selama lebih kurang 3 minit
3. Basuh muka dan biarkan kering sendiri (jangan lap)

TESTIMONI

Testimoni 1


Masalah: Eye beg.
• Bagaimana: Digunakan bar Eumora dua kali sehari.
• Selepas: kulit lebih tegang sekitar kawasan mata.
• Berapa lama untuk melihat hasil: 1 minggu

 Testomoni 2


  
  Masalah: jerawat meradang.
• Bagaimana: Digunakan bar Eumora dua kali sehari.
• Selepas: Jerawat reda.
• Berapa lama untuk melihat hasil: 4 minggu



Testimoni 3

Masalah: Jerawat dan parut, kecacatan pada kulit.
• Bagaimana: Digunakan bar Eumora dua kali sehari.
• Selepas: parut jerawat berkurangan, kulit berseri.
• Berapa lama untuk melihat hasil: 16 minggu

Testimoni dari EL



Sebelum                 Selepas

(gambar tak edit ok)

Sabun yang organik semula jadi tanpa bahan kimia ni memang el suka. Confident je nak tenyehh kat muka hehe. El dah pakai sabun Eumora ni selama 3 hari. Kulit El ekceli tiada masalah cuma kadang-kadang ada jugaklah jerawat kecil2 tu. Bila gatai tangan mula nak kutil2 sebab geram dah berparut kan haha. So El trylah pakai sabun ni nak test berkesan ke tidak. Alhamdulilah bila pakai tu rasa segar je kulit. Macam baru pakai mask hehe. Kawan2 tengok je sebelum tu kulit el ada parut2 sikit kan..selepas 3 hari tu parut makin pudar. Hari tu adalah tumbuh jerawat kat bawah dagu. Ha saje nak test power ke tak sabun Eumora ni..el cuci muka ngan sabun tu dan gosok perlahan2 tempat jerawat tu. Esoknya tengok dah kering dan jerawat semakin hilang. 

Untuk maklumat lanjut boleh layari website EUMORA

 Website:  fb.me/singaporeeumora

You Might Also Like

7 uols awesome

  1. sabun eumora ni sue pernah pakai dulu2. Potong kecik2 sebab nak jimat. Harganya pun boleh tahan jugak.

    BalasPadam
  2. Wahh menarik ni. Tengok testimoni pun berkesan :)

    BalasPadam
  3. There's now a Buy 1 Get 1 Free New Year Promotion, ending 31 Jan. Please email ask.eumora@gmail.com for more information.

    BalasPadam
  4. wowwww lawanyaaa muka2 pengguna

    BalasPadam
  5. sehingga sekrg zie pki sabun eumora ni, potong kecik2 nak jimat hahah
    kulit akan jadi tegang, dan jeragat kat muka pun blh hilang kalu pemakaian yg consistant

    BalasPadam
  6. We are offering the Eumora Classic Facial Bar (1 Box) at a massively discounted price of USD 75 (Usual Price USD 150).

    3 Minutes Is All It Takes To Look Younger!

    The only skin health facial bar that heals All Skin Types.

    Save Money on skincare, botox, laser and collagen injection.

    Your All In-One Beauty Treatment! You stand to lose acne, wrinkles, lines, freckles, pimples, dull skin, white head, black head, eye bags, big pores, age spots, sagging skin, dark circles, pigmentation and scars.

    If you don't get your Eumora bar right now, you may never see this offer again... Ever!

    Buy Now at http://amzn.to/2lAbd9M

    BalasPadam