Sabtu, 12 November 2016

GAMBAR KAHWIN AMYRA ROSLI DAN AMAR BAHARIN

GAMBAR KAHWIN AMYRA ROSLI DAN AMAR BAHARIN

 Tahniah diucapkan kepada pelakon, Amar Baharin dan juga Amyra Rosli kerana telah selamat bergelar suami isteri dengan sekali lafaz pada 11.11.16 tepat jam 5.15 petang. 


Pasangan kiut miut ini selamat dinikahkan oleh bapa Amyra atau nama penuhnya Nur Amirra Izzati, Rosli Awang.


 
 
 Majlis ini diadakan di Grand Ballroom, Premiera Hotel di Jalan Tuanku Abdul Rahman itu, Amyra menerima mas kahwin RM1,111 berserta lima dulang hantaran berbalas tujuh kepada Amar. Sementara itu, wang hantaran cam biasa dirahsiakan hihi.
  

 Majlis resepsi Amyra dan Amar akan berlangsung malam esok di lokasi sama, manakala majlis menyambut menantu di sebelah pihak keluarga lelaki pula akan diadakan di Ampang, Selangor pada 19 November ini.
 
 


  

Majlis resepsi Amyra dan Amar akan berlangsung malam esok di lokasi sama, manakala majlis menyambut menantu di sebelah pihak keluarga lelaki pula akan diadakan di Ampang, Selangor pada 19 November ini.





Diorang ni mmg sama cantik sama pandan kan..kiut miut betul..semoga bahagia hingga ke jannah amin
 foto kredit jom kahwin


18 ulasan:

  1. Love both of them. Sangat padan :) Happy marriage life!

    BalasPadam
  2. sama cantik sama sepadan..semoga berkekalan sampai syurga..Aamiiin!

    BalasPadam
  3. bila habis je baca cerita kawin ni, eringin pulak nak kawin.

    from:
    http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    BalasPadam
  4. rasanya duit hantaran rm50k tak silap. ada terbaca kat mana tah semalam

    BalasPadam
  5. Suka tengok pasangan nie.. sama cantik sama padan

    BalasPadam
  6. memang cantikkan depa. untung diorg

    BalasPadam
  7. amyra macam barbie doll, comel sangat.

    BalasPadam
  8. cantik diaorang nih.. sama cantik, sama padan.. suka tema diaorang memang sesuai sangat..

    BalasPadam
  9. alhamdulillah.. sama cantik sama padan. semoga perkahwinan diorgang ni kekal hingga ke akhir hayat. aamin

    BalasPadam
  10. Moga bahagia hingga Jannah. cantik bunga putih dekat pelamin tu. macam kapas!!!

    BalasPadam
  11. Cantik Amyra.. Semoga jodoh mereka berkekalan ke Jannah..

    BalasPadam