Selasa, 4 Oktober 2016

SAFI SHAYLA SYAMPU WANITA BERTUDUNG

SAFI SHAYLA SYAMPU WANITA BERTUDUNG

Rambut adalah mahkota setiap wanita. Rambut yang menawan mampu memberikan keyakinan pada diri seorang  wanita. Bagi wanita yang bertudung, penjagaan yang rapi tidak kira dalam apa jua keadaan sememangnya dititikberatkan agar keadaan rambut sentiasa sihat dan bermaya.


Melihat kepada keadaan ekonomi yang mencabar, pengguna mula mencari produk yang lebih murah, menjimatkan, memberikan nilai dan kuantiti yang tinggi. Oleh itu
memahami keperluan wanita bertudung moden, SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas untuk wanita bertudung yang diperkaya Habbatus Sauda memperkenalkan satu solusi penuh inovasi, SAFI Shayla Pek Fleksi


 Dengan SAFI Shayla Pek Fleksi, pengguna boleh menguna terus atau digunakan sebagai pek isian semua ataupun sebagai pek kembara. Kami mengekalkan kualiti syampu agar keberkesannya boleh dinikmati pada harga yang lebih jimat


SAFI Shayla melengkapkan kehidupan wanita bertudung moden yang sentiasa mencari produk berkualiti pada harga mampu milik
Warna dan corak reka bentuk pada setiap variasi syampu SAFI Shayla Pek Fleksi dikekalkan sama dengan format asal SAFI Shayla pek pam dan botol agar dapat memberikan kemudahan kepada pengguna untuk mencari produk ini. Pek inovasi bersaiz 480G ini memudahkan pengguna membawa kemana sahaja. Malah, pek ini juga mesra alam dengan penggunaan plastik 65% lebih kurang
 


  Terdapat 8 variasi Safi Shayla Pek Fleksi yang berbeza: 

 Hitam Menawan
-campuran Habbatus Sauda dan Sheen Lock yang dapat menyerlahkan kilauan rambut hitam yang sihat dan lembut

Segar Bermaya
-campuran Habbatus Sauda dan Nano Lipid Enhancer yang membuatkan rambut kelihatan lebih segar dan bermaya

Anti Kelemumur
-campuran Habbatus Saudadan ZPT yang dapat menghilangkan kelemumur dan kegatalan kulit kepala

Itch Kontrol
 -campuran Habbatus Sauda, minyak argan dan mentol  yang dapat mengawal kulit kepala berkeruping dan menyamankan

Kawan Berminyak
 -campuran Habbatus Sauda, Sitru dan Mentol yang dapat mengawal lebihan minyak serta menyamankan

Kawalan Rambut Gugur
 -campuran Habbatus Saudadan Protein yang mengawal keguguran rambut akibat kerapuhan

Kawalan Rambut Rosak
-campuran Habbatus Sauda dan Amino Complex yang merawat dan mengawal rambut rosak dan kasar

Licin Terurus
-campuran Habbatus Sauda dan Multivitamin yang melembapkan dan melicinkan rambut 


\
Sekarang kan el dah aktif berjoging dan berbasikal. Lepas bersukan semua, tentunya rambut akan berbau yang tidak menyenangkan, lagi-lagi bila berambut panjang dan bertudung. So, memang syampu Safi Shayla ini sangat membantu. Rambut el akan sentiasa sihat, segar, wangi dan tiada lagi kegatalan yeayy ahamdulilah





Produk ini boleh didapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama pada harga RM14.65

Untuk maklumat lanjut boleh layari laman ini
IG: SAFI@safimalaysia

    8 ulasan:

    1. Sekarang SA pun dh jatuh cibta dengan produk Safi Shayla...best....wangi

      BalasPadam
    2. busyra mmg peminat tegar safi shayla. hehe. suka pakai yg warna biru ni la. segar je rasa.

      BalasPadam
    3. ekin pun guna syampu ni hihihihihi

      BalasPadam
    4. husna pon guna safi shayla ni je skarang.. husna guna yg warna oren merah tu.. bau dya wangi.. hihihi..

      kak el nampak lain tak pakai spec, segak! hihii..

      BalasPadam
    5. Ala.. kita tak boleh pakai Shayla nie.. xsesuai..

      BalasPadam
    6. patuitla uols penuh yakin gitew keeeennn

      BalasPadam