Khamis, 9 Jun 2016

SATE KAJANG VS SATE PADANG


 SATE PADANG KAMPUNG BARU


SATE KAJANG

tiap kali mai kl sure nak makan sate kajang
hari tu kami pi kl..weols jjcm kat kampung baru..ternampak sate padang yang masuk tv tu..beratuq jugaklah nak beli..kami bungkus bw balik sbb meja penuh dah..

dua2 pun sedap..ada citarasa tersendiri..tapi kuah kacang sate padang tu even mkn ngan roti pun sedap tau..dulu2 mak iols sllu beli kuah sate..balik cicah ngan roti hihihi
 

12 ulasan:

  1. Kuah sedap mmg suka cicah roti

    BalasPadam
  2. aduhaiiiii awakkkkkk telan air liur la kiterrr !

    BalasPadam
  3. salam El
    boleh tak bagi address pada kaknoor diemail di bawah ni ya
    nooriahabdullah@gmail.com

    BalasPadam
  4. tak pernah rasa sate padang. kalau sate minang pernah lah. tapi tak reti sangat. hehehe prefer sate kajang je

    BalasPadam
  5. T_T

    Nak blogngensot waktu malam, terawih lah pula, kalau siang macam sekarang, konfom menahan godaan.. haha

    BalasPadam
  6. aik.. kena trylah macam ni.. adik tak penah bawak pi sini pun.. sob2

    BalasPadam
  7. kt sini sate mcm y padang..n ofcos suka sate padang..rsanya lg sedap

    BalasPadam