Rabu, 22 Jun 2016

GAMBAR TERBARU ANAK LISA SURIHANI DAN YUSRY KRU

GAMBAR TERBARU ANAK LISA SURIHANI DAN YUSRY KRU


Pada 15 Jun yang lalu Yusry telah pun menyambut hari lahirnya yang ke-43. Beliau dan isteri Lisa Surihani berkongsi gambar anaknya Yahaira Leanne 9 bulan di akaun instagramnya.

Wahh dah besar Yahaira ni comel betul. Susah jugak nak tengok anak diorang ni. 


Sebelum ini mereka menyatakan tidak mahu memuat naik gambar anak mereka kerana tidak mahu disalah gunakan. Apapun dengan perkongsian gambar Yahaira Leanne ini sangat bermakna pada semua peminat mereka yeyy

12 ulasan:

  1. Comel ja macam depa kan. Macam mana pun bagus cara handle anak kan2.

    BalasPadam
  2. wah ! dah ber gosip retis pulak ni.. hehe

    BalasPadam
  3. Wahh.. 1st time tengok... comeyyy... :)

    BalasPadam
  4. comelnya, macam nak sebaya anak saya

    BalasPadam
  5. wahhh! nih first time tgk nih.. mcm tak percaya dah 9 bulan dah..

    BalasPadam
  6. Comelnyaaaaa.. Dah 9 bulan rupanya. Cepat masa berlalu. Rasa sekejap je.

    BalasPadam
  7. comel anak lisa.. mcm dia sebijik

    BalasPadam