Jumaat, 5 Februari 2016

GAMBAR KAHWIN STACY AF DAN AKIM AHMAD| STACY DAN AKIM SELAMAT DIIJABKABUL

 GAMBAR PERKAHWINAN 
STACY DAN AKIM AHMAD


 

Akhirnya Stacy dan Akim Ahmad selamat diijabkabul pada pagi ini. 

 Stacy dan juga Akim Ahmad selamat bernikah dengan mas kahwin sebanyak RM300 pada jam 10.15 pagi ini dengan dua kali lafaz. 

Mereka dinikahkan oleh Jurunikah Jabatan Negeri Sabah (JAIS) Tuan Haji Matlin Dimin berwakilkan wali abang kepada Stacy, Mohd Adam Hakimi Anam.


  



Sebelum ini, Akim telah memilih sebentuk cincin bertahtakan lima permata di sekelilingnya untuk diberikan kepada isterinya, Stacy AF. Katanya, corak itu dipilih bagi mengingatkan Stacy kepentingan solat dalam mengukuhkan ikatan perkahwinan mereka nanti. 


Tahniah pada pasangan dan semoga bahagia hingga jannah 

GAMBAR PERSANDINGAN STACY DAN AKIM 
KLIK SINI

21 ulasan:

  1. SINGGAH PAGI ~ http://jmbelog.blogspot.my/

    BalasPadam
  2. alhamdulilah akhirnya....tahniahhhhhhhhh stacy dan akim...sepadan

    BalasPadam
  3. tahniah utk mereka...
    suka tengok pasangan ni

    BalasPadam
  4. semoga jodoh Akim & Stacy berbahagia sampai syurga..Aamiiin!

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.. kahwin dah..
    Semoga bahagia hingga ke Jannah..

    BalasPadam
  6. tahniah akhirnya kedua2 dah bernikah...

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah. Tahniah stacy dan akim.

    BalasPadam
  8. Cincin tu bagus untuk peringatan... nak jugak lah macam tu.. heee

    BalasPadam
  9. alhamdulillah...sweet sangat pasangan ni

    BalasPadam
  10. tahnaih buat akim dan stacy..sweet sangat diaorang nih..

    BalasPadam
  11. Tahniah Akim & Stacy... cantik Stacy kan...

    BalasPadam
  12. Tahniah Stacy and Akim. Lawa stacy pakai tudung ;)

    BalasPadam
  13. Akhirnya bersatu jua mereka...

    BalasPadam
  14. cantik... lain muka stacy pakai tudung. alhamdulilah selamat dah diorang

    BalasPadam
  15. suka tgk depa.. bercinta lama juga.

    BalasPadam