Rabu, 13 Januari 2016

EMPANGAN TELUK BAHANG | TEMPAT MENARIK DI PULAU PINANG

 Empangan Teluk Bahang ni best kalo nak lepak2

Kebetulan hari tu lepas makan kenduri..Tuan Kekasih Dunia Akhirat tiba2 nak g mandi sungai..yelahkan cuaca skrg kemain panas..kalo dpt berendam mmg syiokk

Terus balik salin baju pergi kat Taman Rimba Teluk Bahang..tu yang lepas abis mandi manda singgah jap kat Empangan Teluk Bahang ni..sebelah nyebelah je pung ekeke

Ramai jugak yang berjoging kat sini

  



 
 

 
 


Kalo nak senja memang menarik dapat tengok matahari  
terbenam dan tengok laut china selatan...SubhanAllah!!

10 ulasan:

  1. amboiii kemain kome bercanda..macam kajol & srk janammmm janammmm janammmm

    BalasPadam
  2. lamanya ak tk blogging...
    ni br ada masa nk update...

    ha ak penah lepak sini..dah 2-3kali gk singgah, cantik view sini..

    BalasPadam
  3. Buat photoshoot best ni..ada tak yang nak taja..kalau tak 25 juta 25 hengget pun ok hihihi

    BalasPadam
  4. sekali sekala melepak memang syokkkkkk haaaa

    BalasPadam
  5. Wow syoknya outing 1 family. Nyaman jer tgk air empangan tu kan..

    BalasPadam
  6. Comelnya si kecik... bila nak bagi zaf ngasuh ? heee

    BalasPadam
  7. lama tak deting kt sini.. hahaha
    memang best jogging ptg2 kt sini tp tak mampu nak naik atas selalu

    romatntik.. hehehe sweet !

    BalasPadam