Khamis, 31 Disember 2015

BYE BYE 2015, WELCOME 2016


Berapa jam lagi kita nak masuk ke tahun baru 2016
alaaa mcam kejap je kan
so apa yg dah korang achieve dlm tahun 2015?puas hati?hehe
Papepun keep moving on..pelbagai cabaran dah kita tempuh..dari segi ekonomi, 
perjalanan hidup, karier dan mcm2 lagi kan..
hope tahun baru 2016 memberi sinar 
kebahagian, dimurahkan rezeki, menjadi insan 
yang dicintai dah disayangi dan diberkati 
olehNYA amin

18 ulasan:

  1. Selamat Tahun Baru. Moga lebih baik dari sebelum2 ni :D

    BalasPadam
  2. 2016 kena kerja keras untuk projek blogger utara

    BalasPadam
  3. Assalam el,
    selamat tahun baru uols
    moga semuanya ceria & cemerlang di tahun 2016

    pssttt : jangan lopa Projek Blogger Utara kita naaaaaaaa, mmuaah3

    BalasPadam
  4. Aamiin!! Ya Rabb!!
    Semoga tahun mendatang lebih baik in shaa Allah!!
    Babe..
    Happy new year.. ;)
    Happy holiday..

    BalasPadam
  5. Aaminn..
    Selamat tahun baru El..:)

    BalasPadam
  6. Selamat tahun baru el.
    Semoga 2016 meberi kejayaan dan kekayaan yg berkat inshaaAllah.

    BalasPadam
  7. Selamat tahun baru 2016 EL..
    Semoga terus suksess..

    BalasPadam
  8. alhamdulillah..smoga semunaya dipermudahkan utk tahun 2016 ni..smoga kt trs dimurahkan rezeki..amin

    BalasPadam
  9. Aamiin.. Aamiin...
    Semoga Tahun 2016 akan lebih baik..

    BalasPadam
  10. selamat tahun baru El..tak nak tambah ahli baru ka??

    BalasPadam
  11. 2015 achieve ape? alhamdulilah dapat orang baru hewhewhew :p

    BalasPadam
  12. banyak yg dicapai tp ada jugak belom.. huhuhu

    BalasPadam