Selasa, 27 Oktober 2015

TEASER : PENANG TOUR WITH PENANG HOP ON HOP OFF AWESOME TRIP


  
We had a GREAT TIME and AWESOME RIDE with PENANG HOP ON HOP OFF 
The Original Double Decker in Penang last Sunday.

Stay tune for the next story about our ride with PENANG HOP ON HOP OFF
when???just around the corner ok 

And watch out!!!!we have a SURPRISE to all our followers and readers out there!!
Keep Calm and Stay Tune





20 ulasan:

  1. Balasan
    1. hahahaha happening uols

      Padam
    2. Saya ingin menyampaikan kepada seluruh TKI yang bekerja di negeri orang saya ibu hermawati seorang TKI DI MALAYSIA pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan susah gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak kebetulan suami saya buka-buka internet mendapatkan nomor KI KANJENG DEMANG katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi KI KANJENG DEMANG dan minta angka bocoran MALAYSIA angka yang di berikan 4D TOTO ternyata betul-betul tembus 100% bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negeri apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah anda hubungi KI KANJENG DEMANG di nomor (-081_234_666_039-) ini asli bukan rekayasa atau silahkan buktikan sendiri,ATAU KLIK DISINI

      Padam
  2. wow syoknya, apakah suprise itteww ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha jgn kemana2 stay tune ahaks

      Padam
  3. Weeeeee...ya..ya..surprise tue yang best!!! =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan kannnn..kita lak yg x sabar2 dah ni hehe

      Padam
  4. Balasan
    1. syok giler abis giler dah hari tu hahaha

      Padam
  5. Balasan
    1. kasi perangat sikit uncle..lek lek lu ok

      Padam
  6. wah wah...meriah nampak...ini yang jeles ni,....

    BalasPadam
    Balasan
    1. jeles lah byk pas ni tgk aksi2 teruja kami ahaks

      Padam
  7. Bestnya dapat bekerjasama dengan HoHo ^-^

    BalasPadam
  8. Nak menempel kat sini. Nak tau jugak suprise ittew ~ ngeh2

    BalasPadam
  9. ishh nih yang menarik2 nak naik HOHO nih..

    BalasPadam
  10. apahal lah muka macam tu. hahaha

    BalasPadam