Khamis, 18 Jun 2015

Majlis Perkahwinan Amira

minggu lepas el amek cuti jumaat sabtu..so kira el cuti 4 hari termasuk ahad isnin
anak perempuan bbsitter kahwin
kahwin ngan orang sabah nun jauh hehe

jumaat lepas 12/6/15 akad nikah kat Masjid Bayan Baru

 





  
 Babysitter aka kakak ipar bersama anak perempuan tunggal n anak2 iols hehe\

Majlis Persandingan pulak dibuat keesokann harinya di rumah parents bbsitter 
xamek byk gambar sbb anak iols alana demam..lepas makan terus berdesup pergi klinik sbb 2xmuntah atas baju iols huhu
 
\




Kek ni pemberian iols tuk hantaran perkahwinan..cantik x?hehe sape2 nak order/tempah kek/coklat bouquet dan mcm2 lagi boleh klik monihomemade

Selamat Pengantin Baru Amira semoga kekal bahagia hingga jannah

17 ulasan:

  1. Assalam El,
    moga alana cepat sembuh naaaaaaaaaa
    AMIN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Selamat pengantin baru buat pasangan pengantin..
    Cantik deco kek tu..:)

    BalasPadam
  3. selamat pengantin br buat psgn...

    moga alana cpt sembuh

    BalasPadam
  4. selamat pengantin baru buat anak bs.. cantik kek tu...trend sekarang camtu

    BalasPadam
  5. slmt pentin bru..cantik kek tu ikut tema ;p

    BalasPadam
  6. Selamat pengantin baru pd anak babysitter. Alana dah ok ke skrg?

    BalasPadam
  7. amboi der bakat buat kek yerk...
    cantik sangat..
    alamak kesian Alana yer...
    kiranya yang kawen anak sedaraler jugakan..

    BalasPadam
  8. Wah selamat pengantin baru
    Cantik keknya boleh tempah nanti

    BalasPadam
  9. kek tu mriah.. hehehe.. selamat pngntin baru..
    jauh benar pasangannya.. tp CT nak cari orang Korea lalalala..

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum El.. Alana dah sihat?? Semoga terus sihat2 selalu..

    BalasPadam
  11. Waa.. selamat pengantin baru ^^

    BalasPadam
  12. selamat pengantin baru kepada kedua-dua pasangan semoga berkekalan akhir jannah

    BalasPadam
  13. mandom rasa kalau anak demam time kenduri kawen ni, rasa mcm takmo berjalan kemana2 huuuu...

    anak perempuan tunggal mesti meriah kannnn

    BalasPadam
  14. selamat pengantin baru !! sedap nya kek tu

    BalasPadam