Selasa, 26 Mei 2015

KEK COKLAT DI HARI LAHIRMU YANG KE-8

ekceli dia lahir 19/5
tp time tu mama bz
sabtu lepas kebetulan sekolah kafa dia ada wat jamuan hari guru
cikgu dpt adiah advance hari tu ekeke
 
so mama buatkan kek coklat tuk dibawa tuk jamuan tu
kek coklat je lah yg mama terer haha

jadilah kan..hasil kasih sayang mama tuk anak teruna mama sorg ni

8tahun yg lepas mama tahan sakit 12 jam dalam LR
yg kelakar mama dah putus harapan nak push sbb kehabisan tenaga
smpai suruh doctor tu potong je perut mama..tp doctor ngan misi sgt baik
beri semangat kat mama..akhirnya mama sekuat hati menahan nafas sekali push
kuarlah Ahmad Danish Zikry..beratnya ya Allah 3.72kg hahaha

Selamat hari lahir yg ke8 Ahmad Danish Zikry
Mama Babah doakan abg jadi anak yang soleh dan muslim yang terbaik dunia akhirat dan berjaya dalam kehidupan amin


Alololo anak teruna mama sorg ni hehe 
(rajin vakum, lipat kain, kemas rumah n kalau adik kecik ngis dia lah paling gelabah nak bg adik diam haha)

 

Kek coklat yang senang dan cepat
Cepat dimasak cepat dimakan hehe

14 ulasan:

  1. hepi belated besday danish...
    anak mama... hero kebanggaan...
    :)

    BalasPadam
  2. aunty nak sikit kek coklat boleh??? ehhhh kakak i tukar template lah....

    BalasPadam
  3. hepi besday danish....

    eh..lawa la kek kak.nampak macam dari kedai

    BalasPadam
  4. Happy belated bufday danish...sedapnye kek coklat el buat..

    BalasPadam
  5. Fuyohhh coklat kek diaaa.. semalam saya baked butter cake.. cake bantat kak hahaha hudoh betul..

    btw birthday kite 20/5 :p

    BalasPadam
  6. Happay besday danish. Jadi anak yang baik yea.

    BalasPadam
  7. appy bzday danish ;) woowww sedapp tu kek coklat

    BalasPadam
  8. Assalam El,
    sob3
    meriah cekelat tuuuuuuuuuuu
    sob3
    ok bai

    BalasPadam
  9. yum...lama tk buat kek coklat

    BalasPadam
  10. happy belated birth abg danish...
    smoga mbesar bagaikan juara...
    sedap nmpk kek tu

    BalasPadam
  11. sedapnya kek dia.. happy belated birthday danish..

    BalasPadam
  12. atototo anak lelaki mama sorg ni

    BalasPadam