Jumaat, 20 Mac 2015

ARIQA 9 BULAN

budak gemuk ni hari ni dah genap 9 bulan
alhamdulilah masih lagi menyusu badan

dah pandai merangkak..duduk..panjat..tateh sikit2
xlama lagi tu boleh dah kut nak jalan ekeke

penat jaga budak ni..pantang npk mama el merengek nak berkepit
smpai ke dapur dia cari mama dia huhu

abah dia pun dia xmau sgt

paling kelakar..bunyi je lagu berjoget kemain hahaha


budak ni pantang npk wayar..semua nak main..bahaya wooo..kena carefull n simpan wayar elok2 tempat yg selamat


dik woii kamo selongkar ape tu..ekeke 


bila lah dpt lari2 kat luar umah ni haha


budak ni xmau duk dlm troli..apatah lagi dalam stroller..dia ni mmg xsuka dok dlm tu..suh org dukung...huhu nasib bab dukung2 ni tugas babah haha



nota noti: blog dah jarang update..mood malas melanda xsuka xsuka xsuka
nanti petang iols terjah blog uols ok..windu lah :)

9 ulasan:

  1. Ya Allah qute nyer muka dia dalam trolly tu..

    BalasPadam
  2. Comelnye ariqa, bam bam...sekejap je dah nk boleh berjalan...

    BalasPadam
  3. omeyyy!
    beso dah dia..kejap je

    BalasPadam
  4. bulattt nye mata dia...kemain sihat ha badan tu

    BalasPadam
  5. el...dah besar baby el....lama nye tak jengah blog el...winduuuu =).. ila pun jarang sangat dah update blog..hukhuk

    BalasPadam
  6. Assalam EL,
    betui3
    bab2 dukung sila serah pada ayah :P

    BalasPadam
  7. cepat sungguh... dah besar dia

    BalasPadam
  8. dh besaq anak bongsu kak L.. hehee

    BalasPadam