Isnin, 26 Januari 2015

KAD KAHWIN BERUPA CEK

skrg ni mcm2 jenis kad kahwin kan
ada yg kad kahwin berfacebook, berkartunlah, bil2 air/api

tp last week masuk dlm kete..tertengok satu sampul
bukak2..eh eh ceklah..tp asal besar n tebal sgt
sekali baca..laaaaaaaaaa kad kahwin rupanya


ha ni dianya..sempoiii x ekekeke..belakang kad ni ada tertulis kepada dan peta rumah pengantin


Uols yg dah kahwin tu simpan lagi ke kad kahwin uols tu?iols xde kut..eh eh nti tya mak kat kpg..kut2 ada dia simpan hehe

11 ulasan:

  1. so, bila nak cashkan cek tu...heheh

    BalasPadam
  2. Skrg makin kreatif mcm2 jenis kad ado...kad kawin dulu masih simpan tp x ingat dlm kotak mana..haha^^

    BalasPadam
  3. kreatif dah sekarang ni. kita hari tu dapat tiket flight. hehehe :D

    BalasPadam
  4. klau cek btl kan best...hik3...

    errr...kad kawen dh xda kot

    BalasPadam
  5. kreatif nye..tapi ye la skrg ni mcm2 boleh direka kan...design buku sekolah pon ade..

    BalasPadam
  6. Canggih dan kreatif pasangan pengantin sekarang ni, :)
    Macam2 idea

    BalasPadam
  7. hihi..mcm2 peseng skarang..zaman kita dulu kad bunga-bunga bau wangi

    BalasPadam
  8. kreatif orng sekarangnikan...
    ok gak orang senang nak ingatkan...

    BalasPadam