Khamis, 20 November 2014

HAPPY 5MO ARIQA


Today 20/11/14 genaplah 5 bulan ini budak buchukkk
Apa dah dia boleh wat cer tgk kasi :)


Yeahhh dah pandai meniarap..aje letak je nak meniarap..nak menyusu je meniarap..malam2 nak tido pun nak meniarap...mlm2 menyusu pas2 nak niarap..adoiii nti mama kena bgun awal lah sayangggggg jgn byk main boleh x haha


Take a break sat


Sambung balik 


Dah cukup tuk hari ini


nota noti: ariqa dah pandai ngesot2 kaki nak kedepan..mcm nak merangkak je..kdg2
tgk2 dah bwh meja..tepi kerusi..n ntah mana2 hahahahaha risau betul

20 ulasan:

  1. Alololo so cute...smg membesar dgn sihat ariqa :)

    BalasPadam
  2. dah 5 months dh die...
    moga membesar dengan sihat ye baby..

    BalasPadam
  3. cepatnya masa ....dah 5 bulan dah..
    membesar ngan sihat dan comel ya Ariqa..:)

    BalasPadam
  4. dah pandai main dah dia..
    mmg time ni ler syok nk main ngan bby,

    BalasPadam
  5. ish...ariqa dah 5 bulan..cepat betul lah masa berlalu..

    BalasPadam
  6. Udah bosar ini bdk..
    Bertmbh kecomelannya..
    Happy 5th mnth syg..
    Muahxxx!!

    BalasPadam
  7. alololoooo.... geram nyer tgk baby ni... :D

    BalasPadam
  8. dia dah mula menyelongkar hahaaha.

    BalasPadam
  9. Assalam El,
    yang kat tgn ariqa kiri kanan tu apa???
    motokz anak uols... aunty ngap3 sodap ni he3

    BalasPadam
  10. alhamdulillah
    dah 5bulan..
    makin bam bam n cute sgt

    BalasPadam
  11. semoga terus membesar sihat bagai juara! :)

    BalasPadam
  12. Happy 5month bam bam ariqa....^_^

    BalasPadam
  13. Ariqa semoga menjadi anak yang solehah ye :)

    BalasPadam
  14. makin semangat badan ariqa ye msti lenguh tgn mama el dokong ni kan...

    BalasPadam
  15. Sekejap jer dah 5 bulan...rasa macam baru lagi El bersalin...

    BalasPadam
  16. Dah 5 bln Ariqa.. cepat je rasa.. :)



    BalasPadam
  17. Cute..baby tgh nk membesar..mmg tak menang nk layan..hihi

    BalasPadam