Rabu, 29 Oktober 2014

WW TERIMA KASIH :)


terima kasih syikin..terharu kite ekeke..nti kita wat cake sedap2 lagi
skun ni xboleh nak wat cake sgt..bz ngan baby..hehe

eh eh zarul pun ada..thx sbb awok sllu mai sini :)

alamakkk budak taiko (bella) dah maiii ekeke

thx semua yg sudi shout kat pangkin borak iols ni
dulu rmai kut yg rajin mai tinggal jejak kat pangkin iols tu...ntah mn yg lain tu haaaaaa

7 ulasan:

  1. seronok kan dpt feedback dr kwn2 mcm tu :)

    BalasPadam
  2. wah...resepi yang ditunggui ramai el..up entri resepi lagi tau 100x

    BalasPadam
  3. pasni bleh share milion resepi la kak yg ptg share yg step senang2 n simple hahha...

    BalasPadam
  4. tahniah el, ada ramai peminat. berkongsi resepi, berkongsi ilmu= pahala bertambah insyaAllah.

    BalasPadam
  5. el memang hebat masak memasak ni..akak pon suka tengok resepi el..:)

    BalasPadam
  6. Wowwiittt :)

    Lagipun resepi eL memang senang ikut :)

    TQ gak

    BalasPadam
  7. lagi smgt nk berblogging kan dpt feedback positive mcm ni ;)

    BalasPadam