Selasa, 14 Oktober 2014

NUFFNANG ADA MASALAH TEKNIKAL KAN TAPIII

ok ok semua maklum skun ni nuffnang ada masalah teknikal
sbb tu rmai yg dpt CPUV yg bertingkek2..el tau pun sbb dpt komen dr blogger yg lain

so el sj lah check akaun tgk..kot2 dah ok...sekali!!!!!
aikkk lagi byk npk..skun dok running semua total 22!!!! 

yg heran tu CPUV yg bertindih2 tu pun dpt RM..tu kira gak ke nantiiiiiiiiiiiiiiiii hehe

ermmm ni nak percaya ke xnak ni hahaha


xpelah biorlah ada masalah ke xde
janji masyukkkk
rezeki jangan ditolak..masalah jgn dicari 

kbai




9 ulasan:

  1. huhu..tu la kan.
    jgn ditarik balik earning tu..frustla smua blogger
    at least nuff ptt umum prob ni.. biar semua tahu..
    n status earning tu camner

    BalasPadam
  2. time dia ada masalah ni lah el..kaut segala..nape la tak panjang lagi tu..memang bernyawa blog nyawaku ni..

    BalasPadam
  3. banyaknya yg bertindih...tak kisah la El..janji masyukk..jangan dipotong nanti dah ler..:)

    BalasPadam
  4. wahhhh hebattt ni nak skitttt hahaha...

    BalasPadam
  5. Wah tahniah el...rezeki bertingket2...mmg bernyawa sungguh la nuff el ni...masyukk..

    BalasPadam
  6. Tulah pasal .....kat situ jer banyak tp bila tang iklan jarang keluar pun banyaknya churp churp

    BalasPadam
  7. Tahniah el...apa2 pun yang berlaku rezki masing2...

    BalasPadam
  8. Samala kita BE bertingkek2 tp earning ciput sangat..
    Jadilah dari takda kan... :)

    BalasPadam