Rabu, 10 September 2014

WW HAII


ini budak skun dah beralih bulan kot..mggu dpn dah 3bln
tido pun kejap2 dah..saja nak buli mama dia
mama dia dah penat mate melayan ini budak

nota noti: biasalah ada bb ni byk pengorbanan yg perlu dikorbankan dr segi mental jiwa dah seluruhnya hahaha bertabahlahhh

12 ulasan:

  1. setuju sgt nota noti tu.... huhu!
    ariqa comelll! mesti tak muat dah baju aunty nad kasi....sbb dia dah bambam!

    BalasPadam
  2. haha,.sememangnya.. itulah pgorbana seorg ibu.. termasuk msa utk diri sendiri,,

    btw..baby sgt comel

    BalasPadam
  3. Assalam El,
    Salam perkenalan..
    seronok dapat jumpa blogger penang..
    jemputla singgah blog saya :)

    BalasPadam
  4. assalam.

    salam perkenalan dr sue. jemput singgah sihatitunikmat.com.

    sue dah masuk el dlm bloglist.

    happy kenal blogger utagha..

    BalasPadam
  5. betul tu el. dua malam lepas saya tak dapat tidur bila anak menangis. smpai pagi bejaga. tulah pengorbanan yang kita sendiri tak sedar... hehe..

    BalasPadam
  6. sabar je la...dah masuk fasa dia nak bermain dan bermesra tu...

    BalasPadam
  7. Hyeee tembam. SEdap ni gigit dia, gigit tipah gigit dia lagi. gebussss.

    BalasPadam
  8. hahha tu pasal la syurga tu d bwh tpk kaki ibu ;)
    betabah je la ye kak ;p

    BalasPadam
  9. alahai comel nyer dia.. senyum jer.. gerammm :D
    Berkorban utk keindahan sesuatu di masa depan :D

    BalasPadam
  10. Itupun ada org pertikaikan pengorbanan ibu kan....sedih... amboi...gelak mcm tu buat iolls geram...

    BalasPadam
  11. betul tu el..banyak pengorbanan perlu dilakukan..

    BalasPadam