Khamis, 11 September 2014

NASI GORENG PEDAS MELALAK

as usual lunch time..balik rumah laju2..pam susu..pas2 laju2 masak plak

td buka tudung saji tgk2 ada ikan goreng yg smlm pya..xde org nak mkn
so carik2 buang tulang..campak2 masok dalam nasi

jangan lupa lau nasi goreng x pedas..mmg x feel lah kan..campak cili padi byok2 
goreng telur mata kerbau satu

ha nahhhh kauuu

nasi goreng pedas melalak for my lunch today :)



sllu lunch time jarang mkn or beli kat luar..umah dekat so masaklah lau sempat..kdg2 tu megi pun jadilah iols x kisah

tapi kalau kena antar danish sekolah petang mmg x masak ler...either masak awal pagi atau pun beli je ekekeke

11 ulasan:

  1. Oiii...tulur mato tu mencongkam kalbuku...

    BalasPadam
  2. wahh..dah kenyang pun rasa lapo balik..hihihi

    BalasPadam
  3. kita pun baru lepas makan nasi goreng campak segala apa ada lebihan semalam hahaha pedas jugak tapi lidah sebal i terbubuh banyak daun bawang.

    BalasPadam
  4. El..sihat?
    El..kalau ada instagram jgn lupa berjumpa di sana..add me @lipbesh k

    BalasPadam
  5. nampak sedap sangat..akak pon suka pedas2..baru feel!

    BalasPadam
  6. umah el tu dekat sangat ke dengan tempat keje?kalo saya balik umah tak sempat nak masak..panaskan lauk tu sempat lah..tp kelam kabut..rest hour 1 jam je..

    BalasPadam
  7. cn pun suka pedas2, kalau tak pedas mmg tak feeling makan..sama la kita ! hehe

    BalasPadam
  8. Sedpa tu letak cili bebanyak..
    tapi myra klau amsak tak leh nak pedas bagai sebab asben gastrik..huhuu
    So cukuplah seadanya.. ;D

    BalasPadam