Jumaat, 12 September 2014

KEYWORDS | CUPV


alhamdulilah tadi cek nuff ada 3 cupv tgh berzumba..hope zumba lah lama2 ye haha




ok ni keyword blog arwendanish sepanjang zaman..RESEPI KEK COKLAT KUKUS menjadi keyword TOP HITS sepanjang zaman lah konon wakakaka..tp seriyes keyword ni lah yg bantu blog arwendanish taw..nasib xde keyword merepek2 n lucah2 mcm uols tu wakakakaka

uols nak tahu keyword ni penting ok 
nah tips!!!

keyword ni lau korg pandai main korg xupdate blog hari2 pun xpe

kbai


nota noti: lagi 3 bln nak cashout nuff..bertabahlahh

13 ulasan:

  1. Tahniah! Rezeki tu dpt 3 sekali jln. Meh kongsi rahsia sket..

    BalasPadam
  2. best best!
    berzumba la lama2 sket hehe

    BalasPadam
  3. woooowww...tahniah kakEL..untunglah..hihi

    BalasPadam
  4. wah byk be tgh on going....rmi nk wat kek tu utk raya haji xlama lg...hehe

    BalasPadam
  5. Assalam El,

    sha ni masih dok blur tahap gaban lagi ni pasai nuffnang ni....
    dok tak tau clear pasai CPC la , CPUV la...
    ni yang keywords pulop ni..apa kebendanya..
    camna nat buat??kena setting ka???? fenin3 he3
    tolongla bantu blogger baru lagi blur ni yer he3

    BalasPadam
  6. bestnyer ! cn melekat 1 jer..betul tu kak, mmg kena pandai main keyword..cn tengah belajar pasal keyword2 ni

    BalasPadam
  7. pasni kna bgi bnyk lgi resepi ni ;)

    BalasPadam
  8. Tahniah El...keywords El banyak berkisarkan resipi..lepas ni kena banyak lagi tambah entri resipi...

    BalasPadam
  9. wow..3BE on going tu..congrats..

    y pasti..semuanya cari resepi tu..

    BalasPadam
  10. Huhuhuhu.. sangat terasa coklatnya... tahniah sis...

    BalasPadam
  11. Tahniah eL :)
    Dah macam blog masakan kan, smua keywords resepi..hehee

    BalasPadam
  12. dasyatlah el..resepi kek coklat kukus..boleh skodeng..

    BalasPadam