Selasa, 9 September 2014

HAPPY HOUR!!

sejak ada anak kecik ni..jarang sgt kuar jln2
time abis pantang tu xpelah sbb ada ms lagi nak jln2
ni dah masuk keje..penat berganda2..tido pun kdg2 x cukup
camtulah bila ada anak kecik ni kan..terpaksa berkorban tenaga
tido pun..tido2 ayam je huhu

so sbb kebosanan ahad lepas ni mama el bw lari jap ariqa ngan danish keluar p tgk pengasuh
bw arwen n alana di Hari Keluarga anjuran rukun tetangga..lepas bg ariqa minum puas2..terus pecut ekeke  

ni 1st time iols bw sndiri ariqa kuar..sllu ngan asben nasib ada abg danish :)


berzaman tgu carseat dibw kuar dr stor..so abg danish jd carseat jap biasalah lau jd anak sulung ni...dah kena pikul byk tggjwb..mama el pun harap depa ni lah tulun jaga bb ariqa..nasib Hari Keluarga tu dekat2 ngan umah je

Sampai2 dah npk dah arwen ngan alana..alana tu sj sibuk2..kemana kakak dia p..dia sure nak ikut..xleh berengang dah depa ni


weols smpai majlis tu dah nak abis..tgu nak umum pemenang je..jdlah sempat gaklah melayan diorg ni kat taman permainan




kakak arwen ni sllu sgt kacau adik dia...sayang sgt kat adik dia ni ha..smpai ckp..ni adik kakak..alalalalala sayang adik kakak..tu lah yg sllu dia ckp..suka sgt lau suh jaga adik dia tu..dialah yg ringan tulang tulun jagakan..boleh haraplah kakak arwen ni


ariqa tu mcm nak merempit je hahah..dulu ms awal2 mengandung smpai kandungan 5bln..asik merempit je g anto danish skolah ekeke


mata tu ralit tgk kakak2 ngan bebudak main kat playground smbil bunyi wooo woooo ekekeke

xsabar nak tgu mek ariqa membesor..bolehlah main2 ngan kakak2 n abang dia tu

9 ulasan:

  1. kak alana mana? dia ok x dgn ariqa? heheeh :)

    BalasPadam
  2. nampak besar dah baby Ariqa..kakak dan abang semua dah boleh diharap..bagus gitu.:)

    BalasPadam
  3. heheh sian abg danish kna jdi car seat takpela kn pengorbanan ank sulung...

    BalasPadam
  4. ada bb kecik mmg mls nk keluar kan...
    tk pa..sat je tu nnti ariqa bsr dh...
    sonok tgk hg ada 4org dh anak....syukur....

    BalasPadam
  5. semangatnya ariqa..geram kita tgk tau..hehe

    BalasPadam
  6. memang kalah Tipah kalau lawan ngan Ariqa hahaha. Bagusnya uols.. I belum habis pantang pun dah merata bawak dak tipah ni, banyak benor urusannya hahaha. Kami mmg tak cukur botak rambut bebudak ni sebab ikut tradisi belah bapak dia, umur setahun baru potong.

    BalasPadam
  7. bawak anak jalan2..seronok layan mereka..nama anak2 el ni unik2 la..

    BalasPadam
  8. ni kire ala2 lepas kandang le ni kan kan ...
    mau x nye beb , kalau ado anak kcik mmg time tido kne korban le.. tp sibbaik anak2 aku time pantng je diorg gitu .. lps pantang tido cm org tua.. bgun skali je tuk nyusu phtu lenaaaa smp ke pg..

    BalasPadam
  9. best lyn bdk2 main dkt playground ;)

    BalasPadam