Rabu, 28 Mei 2014

SUAMI PENGUAT SEMANGAT

x beranak lagi ke iols?
hahahaha blum lagi lah
rmi kwn2 iols dah bersalin ha
lepas dah azab diorg
adoii yg iols dok menunggu ni lagi lah berdebo2 ekeke

hubby: ma..kali ni i xpayah masuk sekali lah (LR)
mama el: abis tu nak tarik sape nanti
hubby: senyum kambing gurun hahahaha


suamilah penguat semangat semasa bersalin nti
lau xde dia..ntahlah mayb kesakitan tu x tau nak campak mn
lau ada dia..segala sakit2 tu bolehlah dia pun merasai sama n kuranglah sakit kita tu kan
yg penting dialah tempat kita melepaskan segala sakit2 nanti ekeke
tiga2 anak iols pun dia ada sekali

teringat kata2 ms kat LR anak yg ketiga tu..masih segar dlm ingatan

mama: bahh tgk ni mama sakit sangat2 ni x tahan dah ni
hubby: sakit kejap je..pahala byk tu n dosa2 pun ilang taw tak
mama: sabo je lah huhu hahahaha

20 ulasan:

  1. tgh debar2 la ni nk tggu besalin..hope semua selamat ek...

    BalasPadam
  2. Betul jugak kata hubby el tu...terampun dosa2...pahala pun dapat...

    Selamat menanti kelahiran keempat ye el...semoga dipermudahkan...

    BalasPadam
  3. kaksura pulak tak sabar nak tengok baby el...
    harap semua selamat dan dipermudahkan...:)

    BalasPadam
  4. hihi hope semuanya dimudahkan sis...baby baru...yeahhh hehe:P

    BalasPadam
  5. x lama je lagi ni huhu
    moga selamat semuanya

    BalasPadam
  6. suami ada di sisi..dia tau betapa sakit & susahnye nak bersalin..huhu..

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.. semoga dipermudahkan urusan..

    BalasPadam
  8. teringat time saya bersalin dulu.. sakit ya amat. tapi husband keluar dr LR sbb kesian tgk saya.. heheh. btw, follow my blog. nice to read your blog :))

    BalasPadam
  9. huaaa...sy teringin nak suami ada sisi masa beranak..in shaa Allah 2nd baby..hehe..

    BalasPadam
  10. kalau hasben ada sebelah kita, terasa cam hilang sikit sakitnya kan

    BalasPadam
  11. salam

    saya pon tak sanggup dengar & tengok ('__')

    BalasPadam
  12. dan lg tue....
    tu la kan el.. aku pon mcm hg, nak jgk2 depa msk n tgk mcm mana kita beranak kan :)

    BalasPadam
  13. Ungtung le el..3-3 anak semua asben uols ada. mak dah 3 anak, 1xpun tak pernah dia temankan.

    My pokcik ni org yg mudah serik sket el..so klu dia tgk lah mcmana keadaan mak sakit, hurmmm...tak berani dia nak sentuh mak dah kot lps bersalin.

    Kah kah kah kah

    BalasPadam
  14. kannnnnnnnn? tp aku emergency! sian kami, laki aku punggah brg2 nk ikot or sokali kono halau. maaf cik emergency tak le suami msuk. aku PITAM dengar. apatah lagi dia. haiii.. bhgian masing2 kn. hope 2nd nnti ade rejki laki leh msuk OOOPS

    BalasPadam
  15. CN sorang2 je LR sbb hubby takut darah.,.tp kalau CN bila ada hubby lg mengada, elok2 skt tak nangis, bila hubby dtg terus nangis !hover kn? hehe

    BalasPadam
  16. aku sepsis lain kot. hahahaha...kalau laki ku ada terus ku tak banak. tapi tak tau la kalau banak sekali lagi nak jugak try suh laki masuk jenguk

    BalasPadam