Jumaat, 16 Mei 2014

CIKGU..SELAMAT HARI GURU!!!






kul 10 mlm smlm dpt sms dr cikgu Arwen
katanya esok Hari Guru ada jamuan mkn2
so diminta murid2 membawa makanan tuk makan bersama2
so mama arwen ni mulalah risau nak bw ape esok ni
dah lah x larat kan kan kan hehe
tp semangat anak2 tu mendalam sgt..biarlah mama x larat pun janji tuk bg anak2 hepi haha
so pagi td kul 6pg gigih baking coklat kek..tu je pun yg sempat wat..tu je pun ada stok kat dapur..tu je pun paling senang nak buat..anak2 mmg suka kek coklat ekeke

kebetulan abg danish pun hari ni ada sambutan Hari Guru..so ditukarkan ke sekolah pagi
so dptlah sm2 bw bekal coklat kek tuk makan2 di Hari Guru di sekolah masing2 
nasib sempat masak kek coklat iols tu dlm 40minit dah siap
cuma xde topping kat atas kek..jdlah dr xde..janji ikhlas kan kan kan

kek coklat ni mmg senang sgt nak wat 15min dah siap masuk lam oven :)
resepi boleh cari dlm n3 sebelum2 ni yea

13 ulasan:

  1. sedap sgt tu...
    mesti seronok dorg bawak bekalan utk dishare dgn kawan2 ;)

    BalasPadam
  2. Mmg rajin mama nih..bagus2..:)

    BalasPadam
  3. demi anak2 kan..sedap tu kek coklat..selamat hari guru kepada semua pendidik..

    BalasPadam
  4. sdapnya kek coklat...


    Jemput singgah ke blog saya...http://cik-puan-emy.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. ni link dia k

      http://arwendanish.blogspot.com/2013/09/resepi-kek-coklat-paling-cepat-dan.html

      Padam
  6. waa..memang cepat...rajin mak buyung ni..:)

    BalasPadam
  7. salam. waa..nampak sedap kek tu..
    salam jumaat ye :)

    BalasPadam
  8. harini mmg cikgu kenyang kek ! hehe

    BalasPadam