Isnin, 21 April 2014

PERUT DAH 7 BULAN LEBIH DAN CARTA PENGERAKAN BAYI

alhamdulilah
skun iols dah 7bln lebih
bln dpn dah masuk 8bln
woii x sabar nak beranak ekeke
w/pun dipenuhi dgn pelbagai perasaan tapi biarlah ianya berlaku naturally ewahhh 
kalau dilayan perasaan takut..mmg takut pun
tp kita hanya berserah padaNYA
sakit x sakit..itu masing2 ekekeke
doa byk2 semoga semua dipermudahkan bayi sihat sempurna dan semua berjalan dgn baik :)

lepas ni iols semakin sibuk
ngan baby
ngan anak2 sekolah
ngan family
ngan kerja rumah
ngan kerja ofis
fuhhh mencabar sgt2
harap semua dpt dihadapi dgn tenang
jauhi sifat -ve 
hehehe


muka ada senyum tp dlm sape tahu haha 


petang kang nak pi check-up..skun kena pergi 2mggu sekali..ha carta pengerakan baby x buat lagi satg kena bebel ngan nes haha
 

tadaaaaa dah siap ekekeke..iols mmg igt dlm pala jer..tp lupa nak tulis..:)


nota noti: jgn ditya gegel or boboi..weols pun xtau..apa2 pun weols terima je
surprise :)

17 ulasan:

  1. excitednya!
    xsabar dah ni..
    hihi

    BalasPadam
  2. wahhh..dah dekat sangat dah nie..bestnye nak sambut baby baru =) semoga semuanya dipermudahkan nanti

    BalasPadam
  3. bestnyer.. terasa nak mengandung lak(isyh takler akak ko ni)...
    comeljer dah membulat gitu...

    BalasPadam
  4. Comel plak tengok eL gini... :)

    Apapun moga dipermudahkan ye :D

    BalasPadam
  5. dah 7 bulan ye..semoga semuanya dipermudahkan ye..

    BalasPadam
  6. akkpon malas isi carta tu... alert je la bby gerak ke tak...hhee... semuga semuanya selamat

    BalasPadam
  7. haha harap2 boboy ler dpt la si abam partner men basikal ;p

    BalasPadam
  8. sekejapnya rasa dah 7 bulan dah el....

    BalasPadam
  9. wah..dah trimester ketiga dah kak el..berdebar2 la tuuuu..hehe..ecah doakan semoga dipermudahkan urusan kak el..amin..

    BalasPadam
  10. alhamdulillah..
    ko dh nk masuk 8bln beb..
    ak pon xcited mcm dpt ank 1st je..
    terharu la ak....sonok rasa tgk hg murah rezeki ank2...
    neway..semoga hg tabah dan kuat ye ..
    ujian dr Allah kan..take care beb..

    BalasPadam
  11. kite guna hp je sbb mmg pemals tahap dewa nk menanda.hehe

    BalasPadam
  12. Saya pulak yang excited.. Moga kesihatan sentiasa sehingga bayi dilahirkan amin :D

    BalasPadam
  13. wah ! dah beso ! bestnyer..jaga diri baik2 yer ;)

    BalasPadam
  14. sukanya dok tnda2 pergerakan baby tu...rindu saat tu

    BalasPadam
  15. adei..tak sabar kan... sonoknya jadi hang. dah nak masuk 4 anak hang. papepun aku ucap semuanya berjalan dengan lancar.

    BalasPadam
  16. aku pon sama mcm hg la el
    time nk p check up baru tanda serentak hahaha

    BalasPadam