Rabu, 26 Mac 2014

MEE UDANG MAK JAH KUALA SEPETANG

pas weols sakan menyakan kat Bukit Merah Waterpark
igtkan weols terus balik..tgk2 hubby dok masuk jln ke Taiping
dlm dok ngantuk2 tu pun boleh pusing ke Taiping ke?nak kemana kitew bahh weii
hubby ckp nk pi Kuala Sepetang nak mkn Mee Udang
iols is ok je..budak 3 org tu dah lena diulik mayang sari letih sgt lah tu main waterpark haha

Iols w/pun ngantuk jugak tp xleh nak lena sbb jd co-pilot sbb risau tgk hubby kejap2 tutup mata haihhhh
sekali dua kali gak lah kena tampar laju2 kat pipi hubby...pas kena tampar tu terus terbeliak mate haha

Sampai2 je kat kedai Mee Udang Mak Jah Kuala Sepetang tu..iols xde rs nk mkn mee udang pun..iols order Mee Goreng Udang Special..Mee Udang Special tuk hubby dan Nasi Goreng Telur tuk budak2 tu


Mee Goreng for me!Udang 6 ekor tersorok dlm mee tu haha


Mee Udang Special 


Nasi Goreng Telur

Air pulak weols order Sirap Laici, Asamboi dan Oren sunkist..mmg sejuk giler tekak weols dpt mnm sejuk2 haihhhhhhh hehe

Overall mmg sedap gaklah menu2 yg weols order ni..smpi ke malam kenyangnya hehe

21 ulasan:

  1. Kedai Mak Jahtu aka rasa dah kurang sikitler.. entahler tekak akak kot... kebetulan harittu gi takdaer udang lagiler potong tahan teringin betoiler... masa akak pergi yang mula ok ler pulak..

    BalasPadam
  2. berselera nye tgk!
    aritu p tepeng kedai ni ditutup sementara huhu

    BalasPadam
  3. dulu masa zaman study tiap2 minggu mesti makan sini..kedai mak jah tak pun kedai mak teh jer yg ecah makan..tapi orang ckap mak jah sekarang rasanye dah kureng sedap..xtao la kot2 orang laen y msak pulak..kalau dulu2 banyak sangat2 udangnye..sekarang 6 ekor je erk?tapi mee udang kuala sepetang memang sedapppp..

    BalasPadam
  4. huwaaaa kak elllllllll....lapar bila tengok gambar ni....

    BalasPadam
  5. Kak El....pesal sorokkan udang abwah mee? n kenapa abah nye makan mee udang anak2nya makan nasi goreng sajork...jeles la tgok udang2 seksi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha k.el pun xtau awat depa sorok udang bwh mee tu..abah diorg mmg nak mkn mee udang..anak2 k.el x suka mkn mee..diorg perut nasi :) siap suh order nasi ayam goreng kuah kari hahahaha

      Padam
  6. comel la dia punya bekas tu.. nak panggil pinggan ke mangkuk tu kak ell... tapi nampak memang memikat dan memukau la dia punya mee .. terliuq cekkk

    BalasPadam
  7. terliur wehh...petang2 tengok meeudang..buat telan airliur je..sodapnya..:)

    BalasPadam
  8. seb baik dh penah smpi mee udang mak jah ni..
    rasanya biasa la bg tekak ak..
    ak suka mee udang dking kt sp tu lg..

    nmpk mcm byk kan ..
    mmg kenyang smpi ke malam uols..

    pstt; sorry la..ak pon nureen ajak lunch
    hg cuti lg ke? kalau taw hg cuti ada kt umah
    bleh gtaw nureen n tie ajak hg sekali lunch..huhu

    BalasPadam
  9. uihhhh giler mengancam udang2 tu....teliooo cantik plak 'pinggan' makan dia bentuk sampan..

    BalasPadam
  10. terliurnya aiza tengok makanan tu.. tiba-tiba berbunyi pula perut, hehe.. unik hidangannya letak kat dalam pinggan bentuk sampan tu..

    BalasPadam
  11. dulu rasanya lg bnyk udang dia. Makin lama makin sikit plak

    BalasPadam
  12. Mak jah sedap mee udang hang.

    BalasPadam
  13. perghhh....
    ntah bila la aku nak smpi cni yerrr

    BalasPadam
  14. Bunda duduk kat taiping pun tak pernah samapai lagi kedai mee udang mak jah kuala sepetang ni..

    BalasPadam
  15. udang tu besar2 amat..bestnye mee udang

    BalasPadam
  16. amboi..golek golek udang tu . alirkan ke takak aku sama boleh?

    BalasPadam
  17. pernh mkn mee udang mak jah kt kl tk sedap bg tekak kita tktau la kalo p yg kt perak ni sedap sbb rmi ckp sedap

    BalasPadam
  18. area mana yer? CN pernah makan mee udang dekat kuala gula, mmg sedap ! dekat resort situ ;)

    BalasPadam
  19. comel je mangkuk tu. Mesti mknn nya pn sdp ka.

    BalasPadam
  20. Bab sedap..terpulang kepada individu..tetapi layanan perempuan muda semasa mengambil order amat teruk..juga semasa bertanyakan tisu..orang Melayu perlu pertingkatkan servis ini.. kami adalah customer anda..bukan peminta sedekah di kedai anda..

    BalasPadam