Rabu, 26 Februari 2014

WW KACANG REBUS


iols dr dulu mmg suka ngan kacang rebus ni
lau mkn mmg ralit tgk2 dah abis sebungkus haha
mak iols pun suka
uols?

13 ulasan:

  1. peberet iollls tu..nyummeh!

    BalasPadam
  2. rugi ler kalau x suka,
    2 bungkus pun x perasan ni kalau makan.
    heheh

    BalasPadam
  3. slalu bila gak bila singgah R&R...
    mmg sedap.. lemak2 masin kan

    BalasPadam
  4. Iols suka
    Tp blk tlk intan bru bleh beli
    Kt sini xde org jual

    BalasPadam
  5. anak akak yg lelaki suka..akak kurang sikit..
    sesekali beli jugak kat pasar malam..:)

    BalasPadam
  6. kak el.. saya pooooooonnnnn suka :)

    BalasPadam
  7. aiza pun suka makan kacang rebus tu.. :D

    BalasPadam
  8. Aku pong suka weih...

    sedih aku sebab tak berpeluang nak kerja sambilan masa kekanak dulu. ada orang tanam kacang ni kat kampung aku, so sesapa yang rajin tu boleh gi kerja. Aku nak le join. dpt wang saku kan..

    hang tau la abang abang aku tu. tak bagi.. dorang lebih rela bagi aku main tembak tembak dari bagi aku bekerja.... miss satu pengalaman dalam hidup aku. waaaaaa

    BalasPadam
  9. i pun suka ! sedap , manis berlemak dan disukai ramai ! ahaks~~

    BalasPadam
  10. dulu murah je kan kacang rebus ni..cer beli skrg 2hengget bapa ketul je dapatttt >_< semua nya nk mahal kan... pembuatan kacang rebus ni renyah makan masa gak tu pasal la mahal kot ;p

    BalasPadam
  11. makan kacang rebus ni.. mmg tak leh berenti..selagi tak habis !!

    BalasPadam
  12. samaler... akak mesti beli punya kalau nampak ...

    BalasPadam
  13. lawak la hg ni el..
    kan jusco semua dh tukaq jd aeon
    mmg betoi la aeon kinta city tu jusco dolu :)
    hehee

    BalasPadam