Khamis, 6 Februari 2014

MANDI AIR PANCUT

petang isnin tu adik iols dah nak balik kl
adik iols mmg rajin layan anak2 buah
terdengarlah dia ckp nak p bw budak2 tu mandi air pancut sblm balik tu
igtkan g mandi kolam or mandi sungai or mandi ayaq terjun
rupanya  mandi air paip yg dipancut hahahahaha
depan umah je pun
seronok bebudak tu
siap bersabun bagai hahaha
yg iols x tahan tgk gelagat budak2 tu yg excited sgt ha mandi air pancut ekeke






ekceli dah lama weols x balik kampung since pas raya ritu..sbb iols ngan hubby xsama cuti
so kebetulan cuti CNY lama..so iols decide nak balik kpg..lg2 anak2 iols dah bising nak balik nak balik nak jumpa kezen2 diorg tu..tp tulah hubby iols just hantar n balik sbb dia keje time CNY :)

 ms nak balik penang abg danish sedih2 pulak...abg danish ngan kezen dua org tu mmg rapat..mmg x leh berenggang lgsg


mama: nape ngis pulak ni
danish: nti abg rindu kat jirul n nabil (his cousin)
mama: laaaaaaaaaaa nti kita balik lah lagi ok
danish: cuti lama kita balik ye mama
mama: insyallahhh

bila cite pasal diorg ni iols pulak yg sedih huhuhu kbai

15 ulasan:

  1. sian uols br dpt blk kg kan..
    tk per nk buat cm mn..dh cuti hb tk sm kn
    rezeki iols dpt blk kg sll sbb cuti kitorg sm

    sonok mandi air pancut ye...
    mcm org nk kena sunat tu je..
    kena sembur air..haha..

    BalasPadam
  2. SA duk membayangkan air terjun...rupanya....sabar jer la...

    BalasPadam
  3. Alaa sedihnya ngan abg danish..
    Takpe nnt cuti skool dok kg ek
    Bestnya mandi air pancut..! Rajin adik uols layan anak buah

    BalasPadam
  4. wah wah wah..... nak bersunat lagi ker apa tu?

    BalasPadam
  5. seronoknya tengok diarang mandi..teringat pulak zaman kanak2 dulu..:)

    BalasPadam
  6. hg sama mcm aku le. cuti tak sama. so balik kampung p[un tenggelam timbul je. hahaha..

    ha..part nak berpisah ngan kazen ni boleh wat pening kepala kan. samalah mcm anak anak aku. balik kg aku tak mo balik kg hubby. dah balik kg hubby tak mo balik kg aku pulak. kena tarik/paksa masuk keta. adeiiiiiiiiiiiii

    BalasPadam
  7. yela..budak2 pon ada perasaan rindu dengan kazen dia..
    seronok main air..

    BalasPadam
  8. hahhaa.. mengenang kisah silam plak zaman budak2 dulu main air hujannnn ;p

    BalasPadam
  9. wahh ganah air pancut dio. muahahaha yang penting semua bergumbira yer dak.

    BalasPadam
  10. Arwen pun tak pakai baju ye..huhu..
    seronok tul nampak dorang ni. Ni laa kampung boy!!!

    BalasPadam
  11. aduhhh air pancut dengan paip pun jadi.. tak kisah la asal kan kanak2 ini ceria :D

    BalasPadam
  12. weeeee.. best gila kot... :) teringat plak zaman budak2 dulu

    BalasPadam
  13. Enjoynya! Bnda simple mcm ni pun leh hepi kn ank2 kn? Yg pntg kreatif, mmg sep bajet ;)

    BalasPadam
  14. amboi..kemain lagi anak2..dh mcm pesta air

    BalasPadam
  15. budak2 kalau main air memang suka sangat..

    BalasPadam