Ahad, 23 Februari 2014

KURMA DAGING


nahhh kurma daging request by my hubby
nak sgt mkn kurma paling sedap katanya
tp resepi ni sama je resepi yg iols msk kurma ayam tomato kat SINI
resepi cilok dr matgebu
but seriously mmg sedap :P
so this is our main course for lunch today

so uols msk ape rini? :)

13 ulasan:

  1. uols nak lawan iols masak2 ker ni :p hehehe I hari ni macam malas masak tpai kalau tak masak, tak terisi la perut kami semua huhu. bak sini kurma sepinggan.

    BalasPadam
  2. sedapnya.. tp selalu msk kurma ayam..mkn dgn nasi minyak..

    BalasPadam
  3. menyelerakan...
    aku dh sebln x masak.. dok berjln ja hahaa....
    ni fvret laki aku gak.. last buat kurma daging bln 12 x silap

    BalasPadam
  4. nampak sedappp jerr..kaksura suka makan kurma ni..tapi tak pernah masak!!mak kaksura yang rajin masak kurma..kaksura tahu makan jer..:)

    BalasPadam
  5. walawei.. aku suka sangat ngan kurma. apa jenis kurma pun aku balun. kurma teloq pun sodappppppppp.. terbaiklah weih..

    BalasPadam
  6. bauh kurma jer suke....dan kentang

    BalasPadam
  7. Sedappp.. pastu daging tu lembut jer kan.. memang makan sampai 2-3 tambah la hahhaa :D

    BalasPadam
  8. sedapnye...makan dengan nasi panas..uihhh...
    tp saya tak pernah cuba masak kurma lagi..

    BalasPadam
  9. sedap tu.. baru ingat dah lama aiza tak masak daging.. selalunya masak ikan dan ayam je hari-hari.. hehe..

    BalasPadam
  10. kurma tu feberet saya kak elll.. bila kak el nak masak utk saya . hikhik

    BalasPadam
  11. Asalkan hubby cakap sedap, lain dah tak kira kan..
    Syok kalau pandai masak ni :D

    BalasPadam