Sabtu, 22 Februari 2014

BUKAN KERANA AKU TAK CINTA

KO YANG TERGILA2 KAT AKU
BUKAN AKU YG TERGILA2 KAT KO
GILE!!!!

 antara dialog Jebat kat Mas ms Mas merajuk sbb bila Mas tya kat Jebat "Abg nak kawin ngan Mas kan"
Jebat jawab "Sape nak kawin ngan ko" 

ABG SUAPKAN MAS BOLEH?
HEYY MAS, KO BUKAN ADA PENYAKIT KUSTA
KO MAKANLAH SENDIRI
ALAHHH XNAK..NAK ABG SUAPKAN (sambil tendang2 meja)
HA TENDANG..TENDANG..AKU KERAT KAKI KO KANG
KO X NAK MAKAN..AKU BALIK BG IKAN MAKAN LAGI BAGUS

   
KO NI PEHAL 
AKU CKP MELAYU KO X FAHAM
AKU CKP HOKKIEN LAGI LAH KO X FAHAM
NAK AKU CKP TAMIL BARU KO NAK PAHAM
AKU XNAK KAWIN NGAN KO PAHAM TAKKKK
TAPIIII MAS NAK KAWIN NGAN ABANGGGG


OK OK ABG SURUHLAH MAS BUAT APE2 TUK BUKTIKAN CINTA MAS KAT ABG
HA LAU KO NAK BUKTIKAN SGT KO TERJUN KOLAM IKAN NI
HA NTI KO KIM SALAM KAT IKAN2 TU BGTAU YG AKU BAGI MAKAN SELAMA NI BKN KO


ALAHH KAK..KITA ORG RINGAN-RINGAN..KISS..KISS..PELUK2 JE BUKAN BUAT BERAT2 PUN


ABG HENSEM..SEXY..MAS GERAM TGK ABG  
ADOIIII PUTUS BUAH PINGGAN AKU CAM NI
 

PAS MAKAN NI KO MAKAN UBAT
XNAKKK
PASAL PULAK
NTI LAU MAS MKN UBAT..NTI MAS TERTIDO PAS2 ABG DAH XDE BILA MAS BGN


hahahahaha
uols tahu sape Jebat
sape Mas


haaaaa meh iols nak stori skit kat uols
uols dah tgk drama "Bukan Kerana Aku Tak Cinta" di astro Mustika

Malangnya iols x amek pakej Mustika tu so mmg x dptlah nak tgk drama tu Setiap Isnin-Rabu x silap 9.30mlm

So iols tgk online je

So skun iols dah abis tgk episod 1-33

Sinopsis Bukan Kerana Aku Tak Cinta

Bukan Kerana Aku Tak Cinta. Jebat, seorang lelaki yang katarsis, berdarah campuran Melayu dan Cina dari jalan hitam kehidupan kepada pencerahan. Tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk jatuh cinta kerana tujuan hijrahnya hanya untuk menuntut ilmu agama dan melupakan kisah silamnya.

Sifatnya yang tenang, rajin dan baik hati telah menarik perhatian Mastura, adik ipar kepada majikannya Uwais. Pelbagai cara digunakan oleh gadis itu untuk menarik perhatiannya hingga Jebat naik rimas dan lemas. Walau berkali-kali ditolak, Mastura tidak juga berputus asa. Dia tidak pernah menyangka gadis cantik,kaya dan bijak seperti Mastura terpaut hati kepadanya, seorang lelaki biasa yang tidak begitu tampan kerana mempunyai parut di bahagian matanya. Mereka umpama The Beauty and The Beast.

Namun mampukah rumah tangga yang dibina bertahan? Masih adakah cinta dan kesetiaan dalam hati Mastura apabila mengetahui rahsia sebenar yang Jebat ialah bekas ketua kumpulan gengster!


Komen:

10 bintang uols
Mmg best gilerrrr
Kelakar sgt sgt sgt..if uols ni jenis happy go luck n suka lawak ha drama ni mmg pttlah uols tgk

Seronok tgk watak Hannah Mastura (Nelydia Senrose) dan Shaarnaz Ahmad (Jebat)
Dua org ni asik nak gado je bila jumpa hahaha..teringin nak jd mcm perangai/sikap Mastura tu yg gedik/manja/penyabar/tak mudah marah/romantik org marah ape pun kat dia..dia still berlemah lembut woiiiiii

Selain itu jugak drama ni byk memberi nasihat2/kata yg sgt sgt berguna pada kita smpai kita rasa mendalam sgt ayat2 tersebut dr segi hubungan/rumahtangga/keluarga/agama n mcm2 lagi

Ada juga scene2 yg sgt2 romantis smpai iols segan lak nk tgk..ekekeke

So if uols nak tgk online boleh tgk kat tonton online blogspot ok


MAS..AKU BETUL2 CINTAKAN KO MAS..SEKALI AKU CINTAKAN KO..SMPAI MATI CINTAKAN KO
(akhirnya Jebat mengaku yg dia cintakan Mas jugak)

13 ulasan:

  1. muhehhee.. dah terjebak dgn kisah cinta jebat n mas kannn ;) i luv u jebattttt!!! huhuhu....

    BalasPadam
  2. I ada terbaca somewhere katanya drama ni agak terlampau mesra kan. tapi u kata best, I nak try tengok la.

    Pstt makan apa hari ni? I nak buat nasi ayam hajatnya, nak? hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah uols..mmg terlampau mesra giler2..smpai iols segan nak tgk ekekeke..uols should tgk..kelakar nak pitam hahaha

      Padam
  3. Assalam

    Hi salam petang...jln2 bw singgah sini.

    BalasPadam
  4. bunda dah missed 3 episod minggu ni...nanti ahad sok nak tengok ulangannya..

    BalasPadam
  5. Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    BalasPadam
  6. wah peminat setia sungguh laa ni sampai leh hafal taip dialog semua.. hihi..

    BalasPadam
  7. ayat kat atas tu kalau ucap kat aku memang kena penampor. hahahaha....

    nanti nak tengok la si Jebat ni. sejauh mana title Jebat tu nak berkeras kan.. kan..

    BalasPadam
  8. Adoiii.. abis la family duk melayan drama baru huhuhu.. :P

    BalasPadam
  9. akak tak berapa nak tengok ler ceritani..
    tule rsekarang cerita melayu romantik terlebih..

    BalasPadam
  10. amboih..El mengikuti drama ni yek? saya tak berapa suka kot tengok..he3

    BalasPadam
  11. Ok, nak marathon jugak.. ari tu tengok on of, almaklumlah balik rumah mak baru leh tgk :D

    BalasPadam