Jumaat, 28 Februari 2014

BAKSO DEWI CINTA


uols mkn bakso x?
iols mmg suka mkn bakso
sbb ada meatball yg lembut tu
ritu iols pergi bukit jambul mall
hubby belanja mkn bakso kt situ
nice!!!



bila mkn  bakso ni teringat cite Dewi Cinta lakonan Fauziah Ahmad Daud ngan pelakon Indonesia tu..uols pernah tgk x?iols suka giler cite tu..x jemu2 tgk lau ada ditayangkan byk kali


Haaa..hat ni lah bakso mcm dlm cite Dewi Cinta tu..yg Fauziah Ahmad Daud (Dewi) mkn tu...Bakso Tennis katanya hahaha




nota noti: xsabar nak lalu ikut Jambatan Kedua Pulau Pinang yg terpanjang di Asia..esok uncle jib mai rasmi..ahad pukul 12.01am baru open tuk org ramai..jom uols!!!haha

16 ulasan:

  1. Besaq giler fishball tenis tu..,kdg2 da mkn la..:)

    BalasPadam
  2. aiza baru sekali mencuba makan.. memang sedap bakso.. :D

    BalasPadam
  3. uiii kak ell... ceq dh la tengah kelaparan ni tengok bakso ni bertambah lapaq jadi nya

    BalasPadam
  4. uitt gabak besar meatball pic last tu..puas klu dpt makan..

    BalasPadam
  5. sedapnye bakso..i loike..klu kat tesco seri alam tu pon mesti ada seketul y besar tapi cam bola pingpong je kot..bola tenis tu cam melampau je besarnya

    BalasPadam
  6. el, serius ka sedap bakso kat c2?
    nak try la...

    hehhee...
    laki aku kata x brani nak nek jmbtn ke 2 tu hahhaa

    BalasPadam
  7. Dapat bakso tenis tu sorang satu pun dah cukup, eh ni yang terasa nak buat jugak ni, tak pernah buat lagi bakso cenggini.

    BalasPadam
  8. wah ! nampak menggoda betul ! CN pn tak sabar nk test jambatan baru tu..tak sabarnyer nak balik kampung ! ;)

    BalasPadam
  9. Jenuh kokak meatball tennis tu. Ku suka gak bakso. Gambaq tu kasi leleh weih...

    BalasPadam
  10. Hari tu akak wat soto...kuah taruk meatball dan chicken ball, hehe.
    Dh jadi mcm bakso lak...ngee..soto bakso..

    BalasPadam
  11. Cheq pun suka Bakso gak.. kena yang pandai buat memang terangkat la ;)

    Besar tengok Bakso tenis tu, puas makan :D

    BalasPadam
  12. jarang makan bakso...

    tau citer tu, lama gila dah

    BalasPadam
  13. akak kalau tak sedap mulut makan bakso ler jugak.. sedapnyer.. makan ngan sambal dia...
    dah laluker jambatan ke dua tu...

    BalasPadam
  14. ak tk penah mkn bakso..kahhh
    lg dasat....

    BalasPadam