Khamis, 30 Januari 2014

GAMBAR ROZITA CHE WAN BERCUTI DI BALI DAN TERUJA UNTUK HAMIL


“Saya teruja nak mengandung lagi sebab anak bongsu saya pun sudah berusia 16 tahun,” ujar Rozita Che Wan kepada portal GUA baru baru ini.

“Memanglah risau untuk hamil pada usia begini sebab ia agak berisiko. Tapi Didie Alias ada juga berkongsi tips untuk hamil. Mudah-mudahan ada rezeki untuk saya dan Zain menimang cahaya mata,” tambahnya yang juga mengakui percutian ke Bali merupakan bulan madu kedua.

Rozita Che Wan turut berkongsi yang beliau berasa kekok sehingga tidak boleh tidur malam pada awal perkahwinan namun kini sudah semakin selesa hidup bersama suami, Zain Saidin. 









 




Semoga dimurahkan rezeki mereka berdua untuk perolehi cahaya mata.


9 ulasan:

  1. wahhh..macam org muda che ta kita =) semoga cepat dapat baby..hihihi

    BalasPadam
  2. semoga tercapai impian diaorang nak timang anak cepat tu...amboi che ta kemain lagi... he he he...

    BalasPadam
  3. mudah2an ada rezeki dia macam dd alias kan..

    BalasPadam
  4. InsyaAllah...kalau ada rezki dan diizinkan tuhan tak mustahil...

    BalasPadam
  5. Anak bongsu dh umur 16 tp maknya..mm..
    Ye lah..kawen ngan orang muda...kena ler memudakan diri jugak..kan.

    BalasPadam
  6. mmg nmpk muda la kan..
    sure rasa len kan bila dh kawin ni..

    insyaAllah ada rezeki nk timang bb lg..

    BalasPadam
  7. Amboi...lagi lawa tengok che ta ni. Moga cepat ngandung k

    BalasPadam
  8. in sha Allah..semoga dapat menimang cahaya mata..

    BalasPadam