Sabtu, 11 Januari 2014

GAMBAR NIKAH LINDA ONN


kujat kung iols bila tgk gambar pernikahan Linda Onn semalam kat fb
hahaha..yelah dah lama membujangkan..suami beliau muka iras2 Han Isaac kan

Menurut IG Linda Onn, beliau telah pun dinikahkan bersama Ungku Azhar pada 27/12/13 ritu

Alhamdulilah tahniah uols
Semoga uols diberkati dan mdpt keberkatan kehidupan di dunia dan akhirat 


Lawo n manis Linda Onn

11 ulasan:

  1. kacak suami nya! bebaloi2 la kwen lambatttt ;p

    BalasPadam
  2. hensem, kacak & bergaya..berbaloi2..hehe

    BalasPadam
  3. Wahhh tahniahhhhh... Sama cumil sama padan ngeee

    BalasPadam
  4. halaa..ingt hans isaac tadi...frust nelopa..haha

    BalasPadam
  5. Betol tu..1st taim mak tgk gambar tu, mak pun rasa gambar laki dia tu mcm muka hans isac. Ada iras2

    BalasPadam
  6. mak ai.. encemnya lakik dia... ye la iras hans Isac ko..

    BalasPadam
  7. iols pon tanjat gak..
    sbb iols bkn taw sgt psl retis ni..haha
    bertemu gk jodohnya..
    tahniah..

    BalasPadam
  8. tahniah..
    aku juz dgr crita 2mgu lps dr sil aku ja..
    pastu ada org up n3 mlm berinai :)

    BalasPadam
  9. suami ada iras hans isaac laaa..
    alhamdulillah, btemu jodoh akhirnya

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  11. moga linda onn dan suaminya bahagia hingga ke akhir hayat. suka dgr Suria FM sebab Linda Onn jadi penyampainya

    BalasPadam