Jumaat, 31 Januari 2014

GAMBAR KAHWIN DAN RESEPSI LINDA ONN



Pernikahan Linda Onn dengan jejaka pilihan beliau ini menjadi perhatian ramai kira kira sebulan lalu kerana keputusan itu dianggap sebagai mengejut dari penyampai radio popularini.

 
Majlis pernikahan Linda Onn & Ungku Azhar yang dijalankan secara tertutup juga menarik minat ramai lebih lebih lagi ada segelintir pihak mengatakan mereka sengaja menyorok dan menepikan media juga peminat.

 
Namun, majlis resepsi pasangan ini yang berlangsung secara sederhana dan intim di sebuah restoran di Kuala Lumpur memberikan mesej yang Linda Onn dan Ungku Azhar memang tidak gemar menghebahkan kisah perkahwinan mereka.
 

 Menerusi gambar yang kami terima, kurang dari 200 orang tetamu yang terdiri daripada rakan rakan juga keluarga yang hadir ke resepsi perkahwinan pasangan ini yang mengambil tempat di Restoran Hadramawt, Kuala Lumpur





GAMBAR PERNIKAHAN LINDA ON klik SINI

14 ulasan:

  1. Skang ni...umur dh tua2 ni...dh tak amek kisah sgt dh pasal artis, hmm. Kot tau pun banyak dari rakan blogger laa, El....mcm el...heheh...
    Ini akak laa ye, El. Sebabnya, bagi akak...citer dorang takde laa menarik sgt pun. Kita kenal dorang...dorang tak kenal kita. Akak suka perhubungan mcm kita ni. Wlpn kita kenal melalui blog dan fb...tetapi akak byk kenal akak...dan akak pun Alhamdulillah mengenali El sekeluarga seperti yg El penah citer kat sini..ianya lebih menarik ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak..sy wat n3 psl artis2 ni ada sbb bkn sj2..xkiralah sy suka amek tahu ke xamek tahu ke tp semua tu n3 bersebab...ermm sy rs akk tahu kut knpa haha kbai

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. Mcm kak lona gk..x amik tau langsung psl artis psl x minat..tkat tgk drama camtu jer or tgk anugerah jrr..rsnya x penting kot psl depa pon x kenal kita..ekeke

    Aq rs linda klau pkai veil lg menarik kot noh..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ia sgt penting dlm blog nyawaku..Lau anda seorg blogger anda akan faham haha kbai

      Padam
  3. sm la mcm k.Alona n Gie..
    hehe...

    neway...tahniah la utk Linda Onn

    BalasPadam
  4. cantik & hensem....sama padan =)

    BalasPadam
  5. hensem rupanyer suami dia .. sepadan... tapi hensem lagi fahrin...

    BalasPadam
  6. Saya faham maksud anda itu el...
    Komen saya, moga mereka berbahagia hendakNya...

    Chewag! Poyo sgt komen kahkah!

    BalasPadam
  7. Linda kurus tul :)
    Tp nampak simple kan :)
    Stuju gak ngn kak G kalu pkai veil lg nampak menyerlah :)

    BalasPadam
  8. Myra reply untuk komen tadi kat sini ye..
    kalau ada barang yang nak jual ke contohnya periuk nasi.
    So lepas dah register trus upload/jual kat page borong.com.my tu.. Sama macam kita nak iklan produk kat mudah.my tu

    BalasPadam
  9. cantik la bdn linda onn, jeles aiii

    BalasPadam
  10. cantiknye linda onn..akhirnya dia dapat pasangan yang diidamkan..

    BalasPadam