Rabu, 13 November 2013

WW AIR PANAS


sekarang ni xtau kenapa badan sejuk2..
smpaikan terasa dada ni semput dek kesejukan
la ni suka sgt minum air panas..air panas putih..
rs air panas tu sedap sgt2..smpai pejam2 mata terasa kesedapannya..
sblm ni xde rs mcm tu ;)
pas2 la ni xleh mandi air sejuk..mmg x mandilah
dah lah rumah xde water heater..so msklah lam cerek besaq tu
kdg2 tu balik2 keje x mandi..sbb sejuk sgt n malas mandi hahaha 
mlm tido lak mmg berselibung ngan selimut tebal huhu




10 ulasan:

  1. air panas putih tu wajib bagi akak kalau duk umah..:)

    BalasPadam
  2. hahahaha.. peel ni lain macam la pulak kan. selalu dok dengaq malas make up, suka tido. yg ni malas mandi la pulak.

    BalasPadam
  3. Air masak panas memang sangat sedap, I myself letak satu termos air panas atas meja depan tv, kalau tak mmg malas nak ke dapur ulang alik. Eh malas mandi ni kenapa, tapi kalau sejuk2 mmg malas pun kan. I kat sini pun jarang2 sangat hehehe cukup la sgn berwuduk dan cuci mana yg patut.

    BalasPadam
  4. Sya pun cmtu je..msak air panas letak dlm baldi..mklumla xde water heater tu..hehe

    BalasPadam
  5. pembawok budok. take care pingu cayunk... :)

    BalasPadam
  6. Okla suka minum air panas kosong, selain tu elok untuk kesihatan jugak :D

    BalasPadam
  7. kt ofis sy kalau sejuk sgt mmg kne mnum air pnas...kalau x mmg sakit dada...hidung pn blh sakit...
    jemput singgah ye....
    http://thestoryofayna.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. minum air panas kosong satu terapi untuk kesihatan...

    menabung di sini


    http://www.noormalashahar.com

    BalasPadam
  9. salam kak el....salam kenal... :)

    BalasPadam