Rabu, 27 November 2013

GAMBAR PRA PERKAHWINAN ROZITA CHE WAN DAN ZAIN ZAIDIN

ha sape x sabar nak tgk majlis perkahwinan che ta ngan zain?
el ler hahahaha dengar kata majlis diorg dah cicah 13 juta
semua2 tu adalah ditaja!!
Wedding of the Year 
Theyol akan bernikah pada tarikh yg comel ni
111213

untungnyerrr..dgr lam meletop smlm che ta hanya bayar tuk MC ngan persembahan artis
alhamdulilah rezeki diorg dpt byk sponsor
 wish diorg ni bahagia hingga ke jannah
dan mendapat keberkatan dunia akhirat

Jom kita tgk gambar2 yg diambil oleh photographar yg awesome AnnasEasekey tuk photoshoot Pra Perkahwinan Rozita Che Wan dan Zain Zaidin di Kota Paris dan Bali
Mmg marveles view dan gambar2nya bukan!!ekekeke

 
 

 

Berikut antara fakta menarik mengenai perkahwinan Rozita Che Wan & Zain Saidin

- Pasangan ini telah mengadakan sesi fotografi Jumlah kos pra-perkahwinan di beberapa lokasi menarik di Eropah dan Bali. Kos pra-perkahwinan mereka mencecah lebih RM30,000.

- Sewaktu majlis malam berinai nanti turut diadakan tarian joget lambak dan poco-poco. 

- Sebagai kelainan, dulang hantaran ditukar dengan peti. Pasangan akan bertukar 9 peti berbalas 9. Bagi setiap satu peti akan berisi barang hantaran & semua hantaran dianggarkan bernilai RM100,000.

- Wang hantaran daripada Zain kepada Che Ta sebanyak RM23,200 iaitu simbolik kepada tarikh lahir Zain Saidin sendiri.

- Sementara untuk pembatalan air sembahyang, Che Ta bakal menerima mas kahwin bernilai RM9,300 (simbolik tarikh lahir Che Ta) berserta sebentuk cincin bernilai RM93,000.

- Tambah istimewa, pihak Habib Jewels akan menaja barang kemas yang bernilai RM10 juta. Barang-barang kemas yang direka eksklusif buat Che Ta itu akan digayakan oleh aktress tersebut pada hari persandingannya nanti. 

- Busana yang akan dipakai oleh Che Ta pada malam berinai merupakan rekaan dari Bianco Mirmosa. Busana tersebut bernila RM55,000.

- Baju nikah (termasuk tajaan tiara) dan kasut bernilai RM150,000, rekaan Man Kajang. Baju persandingan pula bernilai RM100,000.

- Majlis ijabkabul akan dihoskan oleh Ahmad Fedtri Yahya. Manakala malam resepsi akan dihoskan oleh Datuk Mahathir Lokman.


Astro Ria adalah penyiar rasmi untuk majlis akad nikah dan persandingan 7 Disember ni 

Gambar Majlis Berinai Rozita Che Wan dan Zain Saidin klik SINI

Gambar Pernikahan Rozita Che Wan dan Zain Saidin klik SINI

Gambar Persandingan Rozita Che Wan dan Zain Saidin klik SINI 

8 ulasan:

  1. Rezeki la tu kan...untung keduanya tp I x minat dia la el....

    BalasPadam
  2. wowwww..mmg meletop!!! huhuhu... untunglah dapat ramai penaja =)

    BalasPadam
  3. wow weeee....moga rumahtangga yg dorang bakal lalui ini se gojes majlisnya. oh che ta..apa la rahsia kamu. sangat sangat cantik kamu ni. mcam doll.

    BalasPadam
  4. untung sgt la dorang dpt sponspor berjuta2..hehe
    tk per la rezeki dorang jadi artis glamor..
    sggup noh gi preshoot kt Bali n Paris..
    gmbr lawa2 plak tu...
    model pon superb..

    BalasPadam
  5. gambar yang kat Bali tu macam gambar kwen CN dekat Morib jer ! ahaks~~

    BalasPadam
  6. fotografi pra perkahwinan ni sepatutnya takde buat pose2 mcm ni. mmg dorang artis...tp kena hormat laa sbb nama sesi tu pra perkahwinan...belum kawen lagi, hehe.

    penajaan tu biasalah...dh nama artis popular. mmg orang highlight...jadi sape yg takmo amek kesempatan??
    Apa2 pun mmg rezeki dorang berdua laa.

    BalasPadam