Khamis, 14 November 2013

BE YANG KE-40


alhamdulilah rini dpt lagi BE baru dr Ford
w/pun ritu ada 5 BE tgh running..2 dah jd ME
nak cashout?jom sopin?oh tidak..el suka lau disimpan dan diperam lama2 hahaha
lagi byk simpan lagi bertingket2 ekekeke

terima kasih nuffnang
terima kasih uols yg sudi dtg belog picisan iols ni :)
insyallah lau dpt one of the list..lau en. suami izinkan saya join hehehe
ikea meatball saya datang tetiba kuang3x

21 ulasan:

  1. fuh.. tahniah
    kayo makcik kita :)

    BalasPadam
  2. banyaknya..rezeki tu..Tahniah..cik Nuff tak berapa nak pandang blog akak..sikit jer..baru BE ke 8..skrg ni 1 BE jer tengah running..huhuhu..

    BalasPadam
  3. jeles lah dgn kak el sebab saya tak dapat pon... :(

    BalasPadam
  4. oppssss gelojoh sangat nak emo lupa nak ucap tahniah... tahniah yer kak el ^_^

    BalasPadam
  5. tahniah kak el, farah tumpang happy untuk kak el...

    BalasPadam
  6. pergh... yang ke 40 wei... dasyattttttttttttt

    BalasPadam
  7. salam k.eL, wah alhamdulillah tahniah kepada k.eL yer sebab dapat be yang ke 40, mantap gitu, sapa kata blogging tu sia-sia kan? lepas nie mesti dapat sponsored posts pulak la kot?

    is menabung churpchurp 3 ketul

    BalasPadam
  8. wahhh..tahniah2.... mesti masyukkk ni...

    BalasPadam
  9. Tahniah2..aq x pernah kira beb brp be aq dpt...ekekeke

    BalasPadam
  10. wahh yang ke40? banyak tu..tahniah ya :)

    BalasPadam
  11. Tahniah el dah 40 kali dpt BE. Bertuah tu

    BalasPadam
  12. Waaaaa..kayo makcik!! ha ha ha..simpan..simpan..bior dia bertimbun2

    BalasPadam
  13. waa.. untung la.. kita nak dapat satu pun susah .. rezeki masing2 alhamdulillah :D

    BalasPadam
  14. Terbaikk la EL.
    Semoga success selalu yer.

    BalasPadam
  15. syoknyer....byk laa dh tu kan jumlahnya tu...kan...kan..hihi..

    BalasPadam