Rabu, 2 Oktober 2013

WW NASI AYAM PENYET



sori uols..skun iols sgt bz giloss
sbb tgh wat project exhibition for our company
so iols yg xterlibat telah terlibat..choiii
xkira iols hujung taun ni nak ckp kt boss suh naik gaji huh

ok ok xleh lama2..nti lau ada ms iols terjah blog uols ok
ni nasi ayam penyet ala el..ritu cari resepi nasi ayam penyet
byk yg renyah2..so el buat cara el pya penyet ekekeke
so el  buat ayam penyet bumbu mkn ngan sambal penyet dan sayur lodeh
terangkat uols harus puji kahhhhh
resepi nti dulu ek..nti el senang el share ngan uols ek


nota noti: gigih pergi belakang umah amek daun pisang ekeke

13 ulasan:

  1. wahhh menarek! mati2 ingat gambar tu ayam penyet restoran mana tadi..rupe2nya ayam penyet homemade by el la! curlasss!!! sure sedap terangkat...

    BalasPadam
  2. nak resepi..nak resepi..nak resepi..hehe

    BalasPadam
  3. sib baik aku tak bapa minat ngan ayam penyet ni. kalauidakkena la hang. sebab tak bagi resipi. hahahaha.....

    harus la wei mintak nek gaji. wajibbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

    BalasPadam
  4. wah.. lama xmakan nasi ayam penyet :)

    BalasPadam
  5. NYUM NYUM... sedap lah kak el :)

    BalasPadam
  6. halamak, saje je kan el.. mama belum menjamah nasi dari tadi ni... hihi, banje lahh..

    BalasPadam
  7. kalau hg buat harus la sedap beb..
    nk rasa..bila bleh buat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. xsedap mn lah woii
      sedap tekak weols jek
      biasalah nak up skit ekeke
      oo nti lah aku buat kat semua..tgu taw insyallah :)

      Padam
  8. Wahhhh ayam tu sedapnya ada serdak2 lagi. Daun pisang tu paling mahal hahaha.

    BalasPadam
  9. bestnyer ayam penyet homemade ! CN pon busy hujung2 thn ni, byk giler keje kena setle kan..fuhh

    BalasPadam
  10. laa....buat sendiri rupanya...baru nak nk tanya makan kat mana... menarik.....sedap je tgk...

    BalasPadam
  11. Nasi Ayam Penyek ni paling sedap makan di Singapore.. Memang terbaik..
    Salam Kenal :D

    BalasPadam
  12. sis!!!!nak resepi niiiiii..hukhukhuk....teringin nak makan.............

    BalasPadam