Rabu, 30 Oktober 2013

WW KAKAK ALANA

lama x pakaikan Alana gaun2 ni
asik kuar jln2 pakaikan jeans je
sbb sng gpun diorg ni suka sgt lari2
takut jatuh luka lak kat lutut ke or mn2

so ritu g kenduri ngan babah dia
el pakaikan Alana gaun yg lama terperam 
beli kat Hatyai taun lepas
bila tunjuk gaun tu
dia ckp..nakkk nakkk antekkknyeeeee
n bila pakaikan siap pusing2 kasi kembang kain tu ekekeke
pas2 tunjuk kat babah dia..abahh abahhh ni ni
abah dia ckp canteknyaaa terus tersengih2 haha


siap el bw kuar dslr tu terus pose mcm ala2 supermodel hehe


pas2 suh tangkap gambar lagi


sng betul nak suh dia pose..sporting kakak Alana ni :)


nota noti : rasa nak pi Hatyai lagi nak sopin gaun2 kt sn murah :)

7 ulasan:

  1. mood baik kakak alana....
    lama tue hg beli...
    aku klau ada rezqi dpt anak pompuan, juz pakai yg elly ja, byk sgt2.. haha

    BalasPadam
  2. pandainya kakak Alana posing..comey..n sweet..:)

    BalasPadam
  3. gaun yg hang bagi tu dah kecik ngan Aleesya. tu la, kat sana memang murah. tapi lakik ku tu tak mo gi. menci menci menci menci...

    Ni dapat offer gi jepung. pun dia tak mo gi. adesh

    BalasPadam
  4. amboiii Alana..dah macam supermodel dah aunty tengok..pandai dia posing =) cantik gaun kakak

    BalasPadam
  5. Cantik..rindu nk tgok dania pakai gown..tp tu la..dia ckp seksi..berdosa..pftttttt....

    BalasPadam
  6. sgt comey n lawa dak Alana nie...sweet je tgk dia..
    time sporting la tu nk bgmbr ye...
    jom weh gi Haytai...laki ak plan nk gi lagi..
    dia nk gi tmpt bundle laki hg gi tu..
    then nk gi Zoo..hehe..

    BalasPadam
  7. Canteknya....bukan main pulak tu pandai dia menggayakan wlpn jarang pakai gown...manis jer nampak kalo budak pempuan pakai baju keperempuanan, kan. Tp tu laa..takleh nak melasak kalo pakai baju macam tu...hihi

    BalasPadam