Isnin, 30 September 2013

GAMBAR ZAIN SAIDIN MERISIK ROZITA CHE WAN | ROZITA CHE WAN BERTUNANG?



 
Menerusi mStar Online, akhbar online ini melaporkan bahawa Zain Saidin akhirnya telah pun merisik Rozita Che Wan dan menurut pengurus peribadi Che Ta, ia hanyalah sekadar majlis merisik dan bukannya bertunang.

“Majlis ini dijalankan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh kedua-dua belah keluarga sahaja. Ia hanya majlis merisik, bukan pertunangan.

“Ia majlis pihak lelaki mahu bertanya sama ada Rozita sudah ada yang punya atau belum.”
Majlis yang hanya dihadiri oleh ahli keluarga kedua belah selebriti telah diadakan sekitar jam 3 petang semalam (29 September).



Che Ta Akhirnya Dirisik Kekasih, Zain Saidin




Apa pun, sehingga kini masih belum ada maklumat sahih mengenai bilakah majlis pertunangan dan majlis pernikahan akan diadakan.

Semuanya masih lagi berlegar-legar sebagai khabar angin dan biarlah tuan punya badan yang mengumunkan sendiri bila tiba masanya ya. Tahniah!






12 ulasan:

  1. assalamualaikum...salam singgah.... wahh...besar2an majlisnye... moga berkekalan hubungan halal nye....:)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum...salam singgah.... wahh...besar2an majlisnye... moga berkekalan hubungan halal nye....:)

    BalasPadam
  3. dh merisik bertunang terus je lah kan, masing2 ada duit dah tak pon kawen terus .. dok tunggu lama2 pon xdk faedah jugakkk,. ^_^

    BalasPadam
  4. ramai yg kongsi citer ni kat blog ye..hihi..

    BalasPadam
  5. nama pun artis kan...curlas sgt majlis merisiknya...aku dulu mertua dtg merisik, bawak hamper dan sarungkan cincin belah rotan tu jer...pakai pun baju kurung bodoh2 jer...ekeke...

    BalasPadam
  6. Merisik pun dah gah gini..isk..isk..isk..tp pelik. Nak merisik apanya lg sdgkan dia terang2 tau dia mis J dan 1 malysia tahu ci ta ni berchinta ngan sape kan?? So..untuk apa lg majlis merisik tu ya?

    BalasPadam
  7. mama peminat no 10 che ta.. hihi, macamana bole terlepas entry el ni.. aii seyy men..... sukanya mama tengok dia yang cun ni

    BalasPadam
  8. merisik pon mcm bertunang kan..
    neway tahniah..
    semoga kekal higga ke akhir hayat..

    BalasPadam
  9. jeles tgk bdn che ta... nak gak mcm tue hehhe

    BalasPadam