Sabtu, 21 September 2013

NOR ANGGERIK RENESMEE ANAK KEDUA RABECCA NUR AL ISLAM

Pelakon Rabecca Nur Al Islam telah selamat melahirkan anak keduanya di Hospital Gleanegles, Ampang sekitar jam 9.35 pagi semalam (20 September 2013, Jumaat).

 mak aiii potihnyooo..mcm jepun hehe omey angat aihh


Suaminya, Datuk Nor Azam Sulaiman menemaninya ketika melahirkan Nor Anggerik Renesmee seberat 3.74 kilogram melalui pembedahan.  (tahniah sbb telah mengalahkan berat bb el yg pertama 3.72kg haha)

“Alhamdulillah saya dan bayi sihat,” kata Rabecca Nur Al Islam yang dihubungi Harian Metro.

Kelahiran bayi baru itu melengkapkan hidup pasangan berkenaan yang sudah mempunyai dua anak, Nor Adam Daniel, 5 dan Nor Anggun Raveira, 10 bulan (eh smlah kita pun dah 3org anak taw)


“Saya & suami suka keluarga besar, tetapi mungkin saya akan berehat dulu daripada menambah ahli keluarga baru,” katanya (ha rehat lah lama2..nti kita peknen sm2..insyallah kehkehkeh)


 si kakak dah besar 10 bulan..dpt adik sorg lg huhu :)


Tahniah atas kelahiran ahli keluarga baru dalam keluarga Rabecca Nur Al Islam dan Datuk Nor Azam, semoga kehadiran Nor Anggerik Renesmee ini menambah bahagia dalam kehidupan.



Muda lagi Rebecca ni..hehe



nota noti: rindu nak breastfeed bb :)

7 ulasan:

  1. hihi, 2 dah anak dia, ... el, jom preggy sesama.. wah!!! haha

    BalasPadam
  2. comelnya anak dia. haah la baru 27 bestnya dh ada 3 anak

    BalasPadam
  3. wahhh potinya huhuhu~ tahniah utk beliau...dan tahniah bab dapat kalahkan berat badan baby el huhuhu~

    BalasPadam
  4. kemain lg nama yer? umur rebecca ni 27 ker ? cptnyer dah 3, kena kejar ni! hehe

    BalasPadam
  5. Anak no2 tu kecik lagi dah dapat baby lagi ... Alhamdulillah rezeki tu ...

    BalasPadam
  6. ish... ko biar betik. anak kedua tu 10 bulan? silap kira kot. berpantang pun 44 hari. kalau ngandung lagi. nak tak nak 9 bulan. tak kan lepas 44 hari tu terus ngandung...

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.. Kemain sihat lagi anak dia

    BalasPadam