Rabu, 7 Ogos 2013

SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN




Di kesempatan ini, el ingin mengucapkan kepada semua Selamat Hari Raya dan memohon kemaafan zahir dan batin jika selama ini el ada buat silap salah tuturkata yang menyingung perasaan anda semua yang sengaja atau tidak sengaja :)

Semoga Syawal ini mengeratkan lagi kemesraan dan persaudaraan kita semua. Bagi mereka yang bakal balik kampung hati-hati dijalan raya..kalau penat letih tukar driver atau rehat sebentar..jangan nak gagah2 nak balik cepat ok hehe..makan kuih raya lemang ketupat nasi impit lontong bagai jangan nak byk2 sgt..skit2 sudah..igt jaga kesihatan xmo sok2 nti mcm2 penyakit yg timbul ok :)

El setiap tahun akan beraya di Penang (rumah mertua) dah duduk pun sekali ngan dia hehe..so raya kedua baru el balik kampung el di Kuala Kangsar, Perak..dan seterusnya raya ketiga insyallah el dan adik beradik akan bertolak ke Kelantan..wahhhh raya tahun ni dpt balik kelantan..lamo ambo x kelik sano..xtahu apo cito saing2 ambo di sano hehe..harap2 perjalanan kami ke sana dipermudahkan amin

Malam ni el cam biasa setiap tahun juga el akan gigih masak rendang dan bake 3 ketul kek coklat moist tu..harap2 semuanya ready on time :) hoyeahhh mlm ni boleh mkn ketupat rendang..pas2 qado tido ngehngehngehhhh

Rayo nti ambo nak coti..toksey wat kijo haha



nota bijik: pas kijo ambo nak terjah jusco nak beli cadar rayo plak deh hehe

19 ulasan:

  1. Selamat HAri Raya EL...maaf kalau ada salah komen atau ada kata-kata yg mengguris hati. Cewaahhhh... Happy holiday dan take care yer.

    BalasPadam
  2. selamat hari raya :)

    http://zaidatulaznishamsuddin.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Salam Aidil Fitri buat El sekeluarga....Maaf Zahir Batin dari Bunda..

    BalasPadam
  4. Selamat Hari Raya ...
    Maaf Zahir Batin ...
    Semoga Syawal kali ini menjadi Syawal yang terindah buat kita semua...

    BalasPadam
  5. Selamat Hari Raya
    Maaf Zahir dan Batin

    BalasPadam
  6. selamat hari raya el ! zie pon sama, mintak maaf kalau ada terkasar bahasa yang menyinggung hati dan perasaan..kosong-kosong yer ;)

    BalasPadam
  7. Hi EL,
    Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada.
    Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
    Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
    Teman mu dari Canada.
    Lee.

    BalasPadam
  8. ikhlas dari krole sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin sekiranya ada tersalah atau terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita el...moga Allah mempermudahkan, memurahkan rezeki dan melindugi kita semua~

    BalasPadam
  9. Selamat Hari Raya El....dan famili..

    BalasPadam
  10. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.

    Hotlink satu

    iskandarx[dot]com

    BalasPadam
  11. Selamat hari raya El.

    Kelantan kat mana El. Jemput dtg rumah saya kat Bachok.

    BalasPadam
  12. selamat hari raya :)
    hari raya ke4 sudah

    BalasPadam
  13. selamat hari raya kak el maaf zahir batin :)

    eh kak el org mane sbnrnya ni perak ke kelantan? huhu

    BalasPadam
  14. Selamat hari raya, maaf zahir batinn.. =)

    BalasPadam
  15. selamat hari raya. maaf zahir batin.

    wei.. tak kerja lagi ke?

    BalasPadam
  16. bz benor la aku ni..tk dn nk BW blog korang...

    neway..nk ucapkan slmt hari ry maaz zahir batin yer...

    nk gi ry umah bleh? haha

    BalasPadam
  17. selamat hari raya :) maaf zahir dan atin

    BalasPadam
  18. Maaf lahir batin ya :)
    Mau share nih. Saya dapat $4 dalam 4 hari.
    Ini gambarnya : http://farm6.staticflickr.com/5518/9534358058_8774813eb9_o.png
    Join di sini http://www.probux.com/?rh=7075747261746272
    Sukses !

    email saya putra.xia5@yahoo.co.id

    BalasPadam