Rabu, 28 Ogos 2013

HANTU BUDU

td tghari amek danish skul
smpi rumah lepak jap
pas2 perut dah dagdigdug
pg td just amek oat+milo
mau xlapar haha
terus ke dapur..tgk mil tgh sibuk msk
katanya
"lauk x masak lagi"ermm goreng telur je lah
xpelah mak mkn nasi ngan budu pun boleh..alas perut je
pas2 korek2 peties ada tamato..potong2 cicah ngan budu pun sodap


see sampai menjilat pinggang haha..lauk paling best di dunia hehe
igt nak tambah nasi..ok sedar diri satu pinggan dah cukup kehkehkeh
dah siap2 g kerja..sempat colek budu..haha
skun iols tgh teringat budu kat umah lah
ermm katanya diet...kerna kau budu no diet lahhhhhhhhh haha

11 ulasan:

  1. Memang tau kalau ada budu, boleh bertambah berperiuk2 la nasi. I takut budu ni mmg berhantu :D

    BalasPadam
  2. Kita tak pernah makan budu. Hihihi

    BalasPadam
  3. SA pun duka budu...buat ikan bakar cicah budu...wow yummy....boleh bertambah mkn berkali2....cantik pinggan tu..klasik...

    BalasPadam
  4. dulu mmg suka budu lagi2 housemate orang kelantan, tapi sejak muntah lepas makan budu masa preggy si irfan, terus takleh cium bau budu ! hehe

    BalasPadam
  5. Sedap gila budu! Tak kisah lahir kat mana pun, saya suka giler budu, cencalok, tempoyak. Ya Allah haiii.. :D

    BalasPadam
  6. aku ni kalau ngan budu memang ada magnet. hahaha. pas makan mula la garu hidung.nape ek?

    tu la kan, mesti lari diet punya. dah makan nasi ngan budu. makan karbo je lebih.... tak seimbang makanan tu.tul tak? tapi... ada aku kisah? perut sendat semua ok.

    BalasPadam
  7. mkn nasik panas ngan budu mmg terbaek beb!! Mak mertua ada depan mata pun dah x perasan dah..

    Mak suka makan budu ngan telo hancur pun best woooo..

    BalasPadam
  8. Penang pon makan budu kaa?? sy ofcos la sebab kelate mari..hahha

    BalasPadam