Rabu, 24 Julai 2013

WW PILIH2 NAK MANA SATU



abg danish lukis pakai paint
nilah keje abg danish dok leka main komputer...bg dia xfikir sgt pasal lapar..last2 gambar aiskrim dia lukis..mama dia lak yg x tahan tgk hahaha

dah 11hari dia pose..start jumaat lepas smpai hari ni non stop puasa..bangga ngan dia :)

15 ulasan:

  1. wah ! terernya ! aunty azie yang cikgu komputer pon tak berapa pandai lukis gambo guna paint..tangan duk ketaq je..hehe

    BalasPadam
  2. kreatif nyer..mmg ader bakat melukis..

    BalasPadam
  3. Pandai Danish lukis..nsib baik pas lukis tu tak tergugat iman puasenye..hihi..:)

    BalasPadam
  4. pandai sunnguh abg melukis.. smpi hg terliur yer el

    BalasPadam
  5. wei..aku nak hat coklat kena geget tu... hahahaha...

    pandai abang danish.

    BalasPadam
  6. pergh! msti el bangga sebagai ibu kan...wah danish buat sndiri ke tu...pergh! ada bakat jd designer ni el~

    BalasPadam
  7. Pandainya melukis... Tak tahan plak tgk aiskrim tu semua.. :)

    BalasPadam
  8. bkn main lg dia lukis aiskrim bulan2 pose ni...ehe

    BalasPadam
  9. nak pilih aiskrim yang mana satu ye...nak pilih yang hijau..

    sunsilk satu...

    BalasPadam
  10. TAHNIAH, ANDA PEMENANG PERADUAN CIKVIVA,NNT SILA EMELKAN ALAMAT KE

    vivalove83@gmail.com

    TQ

    BalasPadam
  11. pandai abang Danish lukis..hehe..haus lah tu yer..hehehe

    BalasPadam