Selasa, 9 Julai 2013

SUKAN SEKOLAH AHMAD DANISH ZIKRY 2013

sabtu lepas el hadir tuk melihat anak bujang el.. abg danish masuk acara sukan di Sekolah Rendah Kebangsaan Bayan Baru...el kena ambil cuti halfday sbb sabtu kan el keje fullday..so excited sgtlah nak tgk abg danish main..abg danish ckp dia masuk acara lari+lompat+baling kacang dalam bulatan...

el dah pesan kat abg danish..lari laju2 tau nak dpt hadiah or no. 1..tapi boleh lak dia jawab:-

abg danish: ma..ma..ma bagi tahu lah kt kwn2 abg suruh diorg lari laju2 jgn pelan2..abg lari laju tapi diorg tu pelan lah ma..susahlah mcm ni..
mama: erk!!baiklahhhhh

pagi tu abah danish yang hantar abg danish ke sekolah lam kul 7.30pagi. el pergi lambat skit lam pukul 8pagi. El tak bawalah kakak ngan adik sbb..nti tak terjaga diorg tu..lari sana sini..so hantar p bbsitter je..

Sampai2 sekolah...tak nampak lagi kelibat abg danish n the geng..mayb diorg tgh siap2 kat dalam kelas kut..sambil2 tu el pun tgk2 je lah acara sudah bermula dengan pembarisan dari rumah2 sukan hehe


Rumah Kuning


Rumah Merah



Rumah Hijau dengan


Rumah Biru

Tengah2 dok ralit ambil gambar..npk dah kelibat abg danish..dia tak tahu el dtg..kwn dia dah npk el dah..mula kecoh..danish danishhh mama kamu maiii..apalagi seronok bukan kepalang lah..mama datang tgk abg..mama xpi work..mana arwen ngan alana...mama ni darwisy ni azim..pokpekpokpek haha


Nasiblah cuaca hari tu belum nak panas lagi..redup2


Abg danish dalam group pink haha


Ni murid2 tgh wat senaman robik..perghh lagu boleh tahan best..rasa nak join lak kt situ..haha


Pas senam robik murid2 pra sekolah dah mula start untuk acara mereka

 Abg danish dah mula sedia untuk giliran beliau


Lompat lompat lompat pas2 campak bijik kacang dalam bulatan

Yeahhh laju abg danish pas baton kt kwn2

Horayyyy abg danish n the geng dpt naib juara..hehe


Dulu time tadika 5 taun kat USM..dapat no. 3..skun naib juara..sok2 dah sekolah darjah 1..jadilah juara ok..congrat abg danish..hari itu abg danish sgt happpyyyyyyy..xsabar katanya nak balik rumah nak bgtahu arwen ngan alana n atok abah mamaacik (bbs) dan lain2 hahaha..pas2 el pun balik..malas nak tgu abis sukan..dalam kul 9.30 dah siap balik petang tu el keje hehe sempatlah lelap mataa :)

nota bijik: rasa best kan lau dpt join aktiviti anak kat sekolah...diorg pun rasa happy sgt bila kita ada sama..semangat tu luarbiasa hehe



8 ulasan:

  1. Tahniah sbb memang
    anak2 mmg harap ibubapa dtg sokong..
    cam azwar bila menang sibuk cari papa mama nak bg tahu menang :)

    BalasPadam
  2. semangatnya dia nak bersukan. teringat zaman kanak-kanak dulu.

    BalasPadam
  3. aku dlu dari sek rendah sampai sek menengah memang la muka umah hijau tapi bile dapat tau abg danish dari PINK..acik sokonggggg okeh hahahaha

    hidup PINK!

    BalasPadam
  4. comelnye adik danish ni...skali masuk group pink da huhuhu~ tahniah

    BalasPadam
  5. Sronok tgk budak2 sukan. Tgk gelagat anak2 kelakar pun ada. Hahah...

    BalasPadam
  6. tahniah abang Danish. kamu semangat. mama kamu lagi la berganda ganda semangatnya.

    pk. doa mama kamu tu. nanti jadi juara K.

    BalasPadam
  7. tahniah abg....nanti kena turunkan sket berat badan..utk acara balapan, hihi..

    Betul el...bila ada aktiviti anak kat sekolah...elok laa gi bagi sokongan. Kita adalah semangat mereka. Mereka pula penguat semangat kita...

    BalasPadam
  8. mesti danish seronok mama dia dtg!...i remember it was joyful day when my parent came to sport day msa sekolah rendah dlu....hukhuk...support dr parent tu penting....

    BalasPadam