Jumaat, 26 Julai 2013

GAMBAR PERNIKAHAN DATO HATTAN DAN DATIN ARIANIE


Alhamdulilah diorg ni akhirnya bersatu kembali buat kali kedua :)


Umum tahu, penyanyi yang terkenal menerusi lagu Biso Bonar dan Mahligai Syahdu, Dato Hattan telah pun selamat bernikah buat kali kedua dengan bekas isterinya, Datin Arianie Abidin, petang semalam (24 Julai) di Hotel Marriot Putrajaya.

Selain ahli keluarga terdekat, majlis pernikahan pasangan ini nampaknya turut dihadiri oleh rakan-rakan artis lain, antaranya adalah Misha Omar, Raja Azura, Eja, Ziana Zain, Dato A Rahman Hassan serta Ramli Sarip.
 



 Model katakan tudia tinggi dr Ziana Zain hehe



Apa yang menarik mengenai pernikahan Dato Hattan kali ini adalah, majlis yang penuh bermakna itu turut disaksikan oleh anak lelakinya Adam Eiman, 15 dan secara umumnya, Adam merupakan anak tunggal hasil perkongsian beliau bersama Arianie sebelum ini.

 
Cantik Datin Arianie ni masih macam muda2 dulu :)

 

19 ulasan:

  1. keduanya masih bergaya dan menarik....

    BalasPadam
  2. Assalam...seronok engok anaknya ...

    BalasPadam
  3. nikah sekali lagi..kena buat cenggini ea?boleh laaaa saya ok je :)

    BalasPadam
  4. Moga jodoh berpanjangan...
    Anak dia ni dulu debab
    Skrg dh ensem dah
    Hehe

    BalasPadam
  5. Ketua pramugari...mesti laa kena cantik langsing, huhu..
    Alhamdulillah laa, kan..jodoh kembali.

    Ziana zain tu bkn tinggi sgt pun. Tp nampak dia tinggi kan??
    Tu sebab dlm sembilu...erra yg jadi watak kakak. Erra tinggi dari ziana...pdhal ziana lagi tua dari erra..

    BalasPadam
  6. serius seronok tgk dorg kawen balik. memang dh jodoh kan :)

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah...kalau jodoh tak akan lari kemana pun...tahniah kepada kedua-duanya~

    BalasPadam
  8. panjang jodoh mereka berdua..bersatu kembali =)

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah...jodoh, tak mustahil akan bernikah semula dengan pasangan yg sama...tahniah untuk mereka...yang paling bahgia anak mereka adam...
    dua jiwa bertaut kembali...

    BalasPadam
  10. Jangan gaduh-gaduh lagi ek...

    BalasPadam
  11. fuh.. memang cung la si ariana ni. untung la anak dia. setelah 9 tahun kan..

    BalasPadam
  12. salam ramadhan el..alhamdulillah..jodoh dia org kuat

    BalasPadam
  13. salam ramadhan el..
    alhamdulillah..jodoh dia org kuat

    BalasPadam
  14. moga-moga perkahwinan Hattan kali ni berkekaalan hingga ke akhir hayat. kedua-duanya pernah hidup bersama dan pasti mengetahui buruk dan baik masing2

    BalasPadam
  15. body dia mcm anak dara lagi huhu..moga jodoh berpanjangan..aminn

    BalasPadam