Khamis, 18 Julai 2013

BUDAK SKATEBOARD

alkisah cerita skateboard ni bermula dengan keinginan arwenlah..dialah yg suh belikan skateboard..ma belikan arwen skateboard..lau arwen dengar ckp mama..mama belikan..tulahhh dia mama dah berjanji berpuluh2 kali tp xbeli2..babah dia pun sama janji nak beli..xbeli2 pun

minatnya dtg bila npk kezen dia kt kpg tu ada skateboard..dia pun nak skateboard gak..so selasa lepas tertunailah hasrat dihati cik arwen kita tu memiliki skateboard hehe

mula2 weols nak sopin raya tuk budak2 tu.tiba2 tgk en. hb masok satu kedai..igtkan dia nak usha2 je..rupanya dia ternpk skateboard..katanya nak beli kat arwen..dah lama dok mtk...arwen bila npk skateboard tu..mak aiii melompat2lah kesukaan..nak skateboard babah..babah nak skateboard..smpai kat kaunter..xsabo2 nak berskate dah budak tu hahah tiba2..bahhh abg nak jugak...pulakkk abg danish pun nak gak..dr xpenah2 nak kan skateboard tu huhu..so mama el pun belikan tuk abg danish jugak gpun dia dah posa 6hari kan..so cam rewardlah kat dia

dah bayar tu..tiba2 babah dia ckp ha tgk ni tgk...igtkan tgk ape..en. hb suh tgk alana..dok tarik2 skateboard kecik kat dinding kedai tu...dok sebut nokkk nokkkk nana nokkkkk hahaha comey gilerrr..taulah mama dia suka nyakat..xboleh..adik kecik g..xbolehh!!terus wat muka cebik nk ngis haha..pas2 last2 beli jugak kat budak busuk tu hahaha..seronok gilerrr alana
 

merah tuk adik..kuning tuk arwen dan hijau tuk abg..sayang kaler pink xde..hehe


cehhh cam dah pro jer diorg ni..tgk hat kecik tu kemain haha


i am skateboard girl u know haha..gaya dah ada kehkehkeh


Abis satu mall tu diorg wat mcm skate park


Uols tgk budak kecik tu...siap meniarap atas skate tu then luncur hahahahahah gelak guling2 el lam mall tu


Meh babah tulun..dulu babah skate pya olang


Seronok bila tgk anak2 happy..esok2 ni nak ape pulak..layankan je lah selagi mampu

11 ulasan:

  1. Huiyooo...geng skaters. dulu2 layan la, skunk dh tua, tulang dh reput, xmo dh la...

    BalasPadam
  2. huhuhu anak el mmg da ada gaya pro posing camtu huhu~ wah! bestnye...dsmping bermain dpt jgk dorank jdkan benda ni hobi...mna tau bule jd teror ikut prtndingan smpai pringkat antarbangsa....tak mustahil kan...tiba2 tengok adik danish ada kat astro ESPN huhuhu...tp time tu krole da bertongkat mngkn hahaha~ ok! da2... melalut da ni...oh...husband el bekas skater r dlu...same r ngan krole...huhuhu~

    BalasPadam
  3. nampak macam dah mahir anak2 el main skate tu...

    BalasPadam
  4. wahhh skateboard junior in the making! sure abahnya bangga dpt turunkan ilmu kat anak2...cayaklah!

    BalasPadam
  5. Wahwahwah! Sorg 1 dpt ek.. Mana aci sorg je yg dpt ye dak? :)
    Selagi mampu utk gembirakan dorg, layankan je
    :)

    BalasPadam
  6. wahh gaya dah ada , nampak pro :) dapat sorang satu untungnye

    BalasPadam
  7. Wah. Posing tu dah macam model skateboard. ^^

    BalasPadam
  8. stylo ah main dalam mall. hahah

    BalasPadam
  9. alololo...comel je skateboard tue. anty fyna nak pinjam boleh? hehehe...

    BalasPadam
  10. berani la anak ang..dah la aku tgk lantai mall tu mcm licin jer huhu..
    kecik kecik dulu pun tak main benda alah ni weii..tak berani takut jatuh :P

    BalasPadam
  11. Pandai diorang main skateboard.. kemain Alana pun join sekali.. comel je skateboard dia ;D

    BalasPadam