Rabu, 19 Jun 2013

WW RAMBUT DAH 4 TAHUN TAK PERNAH POTONG



Yup selama 4 tahun umur kakak x pernah potong rambutnya...tp kakak pernah potong rambut depan sndiri hahaha sib bek lah x potong byk...x suka ikat rambut..ikat kejap dia tanggalkan..tp lau bbsitter ikat dan buat dendan elok plak dia x tanggal...haha

Rambut separuh ikut mama (rmbut lurus) separuh ikut babah (rambut kerinting abis) 


Abis org gilakan rambut dia hahaha..tah bila nak potong..sayang pulak..sbb lau potong dah xde lah nak curly mcm skun kan huhu


17 ulasan:

  1. lama giler tk potong noh..
    tht why panjang rmbu dia..
    dia suka tk per weh, tp kena pandai jaga arr...

    BalasPadam
  2. cantiknyer rambut dier...lebat pulak tu...apa petuanyer...

    BalasPadam
  3. Mmg lawa rambut dia, ikal. Jangan la potong, sayang. Nnt jadi macam my sister kecik2 dulu beralun lawa tapi pas potong, kerinting ketak2. hahaha

    BalasPadam
  4. rambut Aleesya pun gini gak wei.. aku risau le kekalau jadi kerinting ketak ketak tu. kalau tak potong akan jadi beralun gini yer.

    aku rambut lurus. tapi familly laki aku banyak yang rambut ketak kerinting tu. bila Aleesya rambur curley ja. aku mula la risau.....

    kalau tak potong pas tu beralun gini. kompom aku pun tak mau potong. hhahahaha

    BalasPadam
  5. 4 tahun? Lama tu
    kena tunggu auni 4 tahun gak br panjang camtu :)

    BalasPadam
  6. wah~ 4 tahun...bule bat rekod da tu el, em...cantek pe curly~

    BalasPadam
  7. waaa!!!betul3!!saya pun tengah drolling tgk rambut kakak!!!....tapi keriting ni dominan biasanya....klau potong akan ada lagi.....suka tgk rambut dia beralun....

    BalasPadam
  8. waaa jgn potong...comel rmbt cmtu...curly² gitu...^^

    BalasPadam
  9. wah !! samer ler ngn aunty azie, rambut curly gituw ! kalu budak2 comel ler rambut mcm ni, kalau org tua cam azie ni, mmg dah macam singa jantan ! hahaha

    BalasPadam
  10. comel sgttttt...org smua gi saloon nak buat curly2 tu..dia dah original..
    eh aku puji anak ang ni..bukan mak dia ekekeke..

    mak dia kibas rambut depan apak jer okeh hahaha..baru sheksii :P

    BalasPadam
  11. el, ellesya pon 1st time potong sebln yg lalu..
    still curly la... tp x potong pendek sgt la, juz bwh ckit dr paras bahu.. :)

    BalasPadam
  12. wahh panjangnya..qhayra pesen xder rmbut dulu..bila dah ada skg ni mmg xprnh potog la..qhayra 5thn dh tapi xpjg gini.

    BalasPadam
  13. ingatkan entry ni el nk citer rambut anak dara ni dh kena potong setelah 4 tahun dh rambut ni tak jumpa gunting, huhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. A'a sama memula ingatkan rambut kena potong setelah 4 tahun :) Rupanya tak pernah pootng ;D

      Padam
  14. Fuhhhh lama tu bertahan sampai 4 tahun..

    tp bila dah panjang sayang kan nak potong ;D

    BalasPadam
  15. haishhhh2...lambat panjang yea...xpe..panjang22 jaga elok2..nice

    nyue kalu 4tahun tu xleh nk bayang jadi apa dgn rambut..4minggu dh rs panjang..ahahahaa

    BalasPadam
  16. amboi rambut dia..panjangnya

    BalasPadam