Jumaat, 28 Jun 2013

KATA-KATA MUTIARA


 Gambar cuaca pagi tadi..SUBHANAALLAH


Gambar cuaca petang ni..hujan..ALHAMDULILAH


lokasi: opis iiollss hehe

13 ulasan:

  1. alhamdulilah, bila jerebu baru tahu betapa bermaknanya hujan kan? syukur tempat z dah xde jerebu..

    BalasPadam
  2. hujan?aku kegigilan kat office ni.

    BalasPadam
  3. alhamdulillahhh

    hujannnn memang di tunggu2 ;)

    BalasPadam
  4. alhamdulillah hujan..reda jerebu..insya Allah....

    BalasPadam
  5. alhamdulillah
    KL pun dah cantik cuaca :)

    BalasPadam
  6. the sky is blue and clear alhamdulillah :)

    BalasPadam
  7. Panas terik, seronok menjemur kain baju n kasut ...

    BalasPadam
  8. assalammualaikum el, alaa napa el guna font macam tu, isk isk isk is nie rabun la kalau font mcm tu hehehehehe, tapi ok laa kata-kata mutiara tu bagus. Kadang2 orang bukan suka baca kata-kata mutiara kalau di entri biasa, bila dah paste kat gambar apa2 baru lah nak baca tak gitu el?

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah.. cuaca kembali menjadi cerah.

    BalasPadam
  10. alhamdulillah,..
    kat sini pon dh 2-3 hari hujan.. sejuk sket bumi ni

    BalasPadam
  11. sini pun dah sllu hujan..syukur sangat..Dia nak ajar kita bersyukur melalu kesabaran :)

    BalasPadam
  12. Nice sayings and exactly true :):)

    BalasPadam