Isnin, 3 Jun 2013

GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN IZZUE ISLAM


 Perkahwinan Izzue Islam hujung minggu lalu memang mendapat perhatian meluas peminat dunia hiburan. Dari pengumuman yang tidak di’sangka sehingga kisah cinta lima tahun yang di’sorok cemerlang.
 

 Izzue Islam selamat bergelar suami kepada pengurusnya sendiri iaitu Awin Nurin apabila kedua-dua mereka diijabkabulkan dengan sekali lafaz sekitar 9.45 pagi pada Ahad lalu di Dewan Shah Alam.


 Bercakap kepada mStar Online, anggota kumpulan Forteen ini mahu segera menimang cahayamata sebagai penyeri rumahtangga dan sudah bersedia untuk bergelar bapa pada usia 23 tahun.


“Jika rezeki diberi awal memang saya mahu segera mempunyai anak dan sudah bersedia untuk bergelar seorang bapa tambahan pula anak itu nanti akan memberi berkat dan menyerikan rumah tangga kami”


Izzue Islam menambah walaupun usianya masih muda, beliau yakin akan mampu menjadi bapa yang baik & kehadiran anak dalam hubungan yang di’bina mampu mematangkan beliau sebagai seorang lelaki






Persalinan serba hitam diorg sgtlah cantek..sesuai tajaan Hatta Dolmat



GAMBAR PERNIKAHAN IZZUE ISLAM klik sini

5 ulasan:

  1. baju hitam tu memang cantik...Farah pun minat tengok Kak El... *_^ salam Monday...

    BalasPadam
  2. kak el...sudah cukup cukup sudahh...
    tak sanggup saya nak baca..hehe

    BalasPadam
  3. Dah terbukti siapa sebenanrnya isteri dia.. :)

    Semoga perkahwinan mereka berkekalan :D

    BalasPadam
  4. Tahniah... moga kekal bahagia. minat gak ngan budak izzue ni. rasa cam muda je dia kawin noh. pape pun dah jodoh.. benda baik harus di segerakan. tul tak?

    BalasPadam
  5. Ha ah la, kaler itam tu sangat gojes.

    BalasPadam